اجرای طبخ غذای رمضان با همکاری مراکز نیکوکاری و خیران شهرستان نکا

حسینی گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان خانواده های زیر پوشش کمیته امداد نکا مانند سال های گذشته در طرح ضیافت الهی، میهمان خان گسترده الهی هستند و با همکاری مراکز نیکوکاری و خیران شهرستان نکا طبخ غذای ماه رمضان اجرایی می شود.

«رمضان حسینی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان که ماه قرآن و ماه ضیافت الله است همچون سال های قبل برای اطعام دهی نیازمندان وارد صحنه شده ایم و تلاش داریم تا در بخش کمک رسانی به افراد نیازمند و ایتام تلاش شود.

 

مدیر کمیته امداد نکا افزود: در این راستا با همکاری مراکز نیکوکاری و خیران شهرستان نکا آشپزخانه های طبخ غذا با رعایت پروتکل های بهداشتی آماده شده و طبخ غذا و توزیع آن در بین خانواده های زیر پوشش و نیازمند  در دستور کار است.

 

وی با اعلام اینکه 3 هزار و 800 خانوار و 7 هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد شهرستان نکا هستند؛ خاطر نشان کرد: تلاش داریم تا در طول سال خدمات مختلفی به مددجویان این نهاد ارائه شود و در ماه مبارک رمضان این خدمات رسانی با قوت بیشتری انجام می شود.

 

حسینی گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان خانواده های زیر پوشش کمیته امداد نکا مانند سالهای گذشته در طرح ضیافت الهی، میهمان خان گسترده الهی هستند و با همکاری مراکز نیکوکاری و خیران شهرستان نکا طبخ غذای ماه رمضان اجرایی می شود.

 

وی افزود: 136 فرزند یتیم و 346 فرزند محسنین و 200 بیمار صعب العلاج را تحت پوشش داریم و در رمضان امسال تلاش داریم تا سبد کالا و طبخ غذای و سفره و اطعام مهدوی با پخت غذای بیرون بر

 

مدیر کمیته امداد نکا یادآور شد: نیازمند کمک خیران هستیم و امیدواریم همچنان که همیشه اعتماد کردند در ادامه راه هم همراه و یاور ما باشند و افراد می توانند کمک های خود را به شماره کارت 6037991899959252  به نام کمیته امداد امام خمینی(ره) نکا پرداخت کنند.

کد خبر 1047917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha