۲۷ روستای لرستان تحت پوشش تلفن همراه قرار می گیرند

حیدری با اشاره به اینکه برنامه ریزی لازم برای تسریع در تامین پوشش تلفن همراه در استان انجام شده است، افزود: امسال ۲۷ روستای لرستان تحت پوشش تلفن همراه قرار می گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « شهاب حیدری» امروز(31 فروردین) در سخنانی اظهار داشت: در سال جاری آزمایش و تحویل فیبر نوری نورآباد - هفت چشمه به طول ۴۰ کیلومتر جهت تامین زیرساخت ارتباطی مرکز شهرستان، پهنای باند ۶ سایت تلفن همراه و ارتقای آنها به نسل‌های پرسرعت سوم و چهارم از دیگر طرح‌های در دست اجرا به شمار می‌رود.

 

وی افزود: همچنین در طول سال جاری برنامه‌ریزی لازم جهت تسریع در تأمین پوشش تلفن همراه 27 روستای استان و برقراری دسترسی 30 روستای استان به شبکه ملی اطلاعات انجام شده و در اختیار مردم قرار می گیرد.

 

حیدری ابراز کرد: با تلاش صورت گرفته، مقرر شد تمامی پروژه‌های در دست اجرای استان تا پایان سال به بهره‌برداری برسد تا مردم بتوانند از خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات بهره‌مند شوند.

 

وی با بیان اینکه تامین دسترسی سایر روستاهای استان توسط اپراتورهای ­وب در دست اجرا است، گفت: این اپراتور در کل استان بیش از ۸۳ سایت کامل و ۱۳ دکل آماده نصب تجهیزات دارد و به‌صورت میانگین هر هفته سه بتن‌ریزی توسط این اپراتور انجام می‌شود.

 

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان اظهار کرد: هدف وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ارائه خدمات مطلوب، ارزان و با کیفیت به عموم مردم به‌خصوص مناطق محروم و کمتر توسعه یافته است.

کد خبر 1047933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha