وجود ۱۲ هزار فرزند محسنین و ایتام در گلستان/ ۱۴۰ آشپزخانه در قالب طرح «ایران همدل» در گلستان راه اندازی شد

نظری گفت: ۱۲ هزار کودک محسنین و یتیم در گلستان وجود دارد و هدفگذاری ما جذب ۳۳ هزار حامی برای این فرزندان ایتام و محسنین است تا کودکی بدون حامی نباشد.

«سیدجواد نظری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: کمیته امداد شیوه های دریافت کمک خود را با توجه به کرونا در سال های اخیر تغییر داده است، امسال دو پویش «ایران همدل» و «ایران مهربان» را پیگیری می کنیم بنا است در پویش «ایران مهربان» هیچ یتیمی تا پایان بهار فاقد حامی نباشد.

 

قائم مقام کمیته امداد گلستان ادامه داد: 12 هزار کودک محسنین و یتیم در استان وجود دارد و هدفگذاری ما جذب 33 هزار حامی برای این فرزندان ایتام و محسنین است.

 

نظری یادآور شد: خیران با کمک ماهانه از 10 هزار تومان تا هر مبلغی که مدنظر دارند از فرزندان ایتام و محسنین حمایت کنند.

 

وی گفت: سال گذشته نیز طرح «ایران همدل» را برگزار کردیم و بنا داریم امسال 250 آشپزخانه به منظور اطعام مهدوی در ماه مبارک رمضان در گلستان راه اندازی کنیم و تاکنون 140 آشپزخانه راه اندازی شده است.

 

قائم مقام کمیته امداد گلستان تاکید کرد: بنا داریم در قالب طرح «ایران همدل» یک میلیون پرس غذای گرم و 80 هزار بسته معیشتی بین خانواده های نیازمند و اقشار آسیب دیده توزیع کنیم.

 

نظری یادآور شد: تاکنون مردم خیر و نوعدوست استان بالغ بر 70 هزار پرس غذای گرم بین خانواده نیازمندان توزیع شده و سه هزار بسته معیشتی کمک کردند که ارزش ریالی این کمک ها بالغ بر پنج میلیارد تومان است.

 

وی گفت: شیوه های کمک به کمیته امداد متفاوت شده است و شیوه های گذشته مثل دفاتر کمیته امداد، مراکز کمیته امداد و آشپزخانه های طرح مهدوی آماده دریافت این کمک ها هستند و هم استانی ها می توانند با ارسال کد یک برای حمایت از ایتام و ارسال کد دو برای مشارکت در اطعام به شماره 3000333317 نسبت به اجرای این طرح ها کمک کنند.

 

کد خبر 1047989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha