نمایشنامه « دیده خواهم» رتبه برتر جشنواره ملّی تئاتر شب کویر کرمان شد

هراتی با اشاره به اهمیت توجه به پتانسیل های فرهنگی و هنری جوانان البرزی گفت: نمایشنامه « دیده خواهم» رتبه برتر جشنواره ملّی تئاتر شب کویر کرمان شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « محمود دهقان هراتی» در جمع خبرنگاران از کسب موفقیت هنرمند با انگیزه البری در نخستین جشنواره ملی نمایشنامه نویشی شب کویر کرونا خبر داد و گفت: استان البرز بار دیگر ظرفیت و پتانسیل دیگری از جوانان خود را به عرصه نمایش گذاشت.

 

معاون هنری، سینمایی، سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز افزود: نخستین جشنواره ملی تئاتر شب کویر کرمان با توجه به محدودیت های کرونایی با هدف تولید آثار نمایشی در قالب مجازی برگزار می شود. 

 

وی با اشاره به اهمیت بهره مندی از ظرفیت های هنری استان البرز بیان کرد: نویسنده، کارگردان و بازیگر البرز « امین آبان» با نمایشنامه دیده خواهم موفق به رتبه برتر نویسندگی در بخش نمایشنامه نویشی جشنواره ملی شب کویر کرونا و مفتحر به دریافت تندیس و دیپلم افتخار جشنواره شد. 

 

هراتی خاطرنشان کرد: طی این دوره از جشنواره با حضور جهانگیر الماسی، رضا بفشه خواه، افسر اسدی، ندا قربانیان، رسول پوریزدی و محمدرضا خردمند به عنوان هیئت داوران برگزار شد. 

 

معاون هنری، سینمایی، سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در پایان خاطرنشان کرد: استان البرز از ظرفیت های بالای انسانی در بحث هنر برخوردار است به ویژه هنر تئاتز که با ارتقاء زیرساخت های مرتبط می توان انتظار درخشش های بیشتر این هنرمندان در عرصه های ملی را می توان در نظر داشت. 

 

 

کد خبر 1047997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha