کارگاه های آموزشی کاهش آسیب های اجتماعی از مهمترین برنامه های کانون فرهنگی هنری علی اصغر(ع) ریگان است

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری علی اصغر(ع)روستای تهرود ریگان گفت: برگزاری کارگاه های آموزشی در خصوص کاهش آسیب های اجتماعی و کلاس های قرآن از مهمترین برنامه های کانون در یکسال کرونا بوده است.

صدیقه شهیکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان گفت: کانون فرهنگی هنری علی اصغر(ع) سال 91 در مسجد امام خمینی (ره) روستای تهرود شهرستان ریگان تأسیس شد و امتیاز کانون در طرح ملی فهما هم 6 هزار و 101 است و حدود 392 نفر عضو دارد.

 

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری علی اصغر(ع) به مهمترین برنامه های کانون در یکسال اخیر اشاره و بیان کرد: یکی دو سال اخیر یکسری مشکلات در حوزه آسیب های اجتماعی در سطح شهرستان داشتیم و در این مدت و به خصوص در شیوع بیماری کرونا، کارگاه های آموزشی در خصوص کاهش آسیب های اجتماعی برگزار کردیم.

 

 

وی با بیان اینکه کارگاه های آموزشی برای عموم بوده است، ادامه داد: همچنین کلاس های قرآن (حفظ، روخوانی و روان خوانی) برای سنین نوجوان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار کردیم بنابراین این دو برنامه هم کارگاه های آموزشی در خصوص کاهش آسیب های اجتماعی و کلاس های قرآن از مهمترین برنامه های کانون در یکسال کرونا بوده است.

 

شهیکی توضیح داد: در این منطقه سن ازدواج پایین است و این کارگاه هایی که برگزار کردیم شامل مشاوره خانواده در خصوص کاهش طلاق بوده است؛ زیرا ما برای اولین بار در این دوساله اخیر 4 مورد طلاق داشتیم که با توجه به تعصباتی که در این منطقه وجود دارد، طلاق برای منطقه ما ناخوشایند است؛ همچنین در بحث اعتیاد هم با برگزاری کارگاه آموزشی سعی در جلوگیری از مشکلات مربوطه داشتیم.

 

 

وی در خصوص برنامه های کانون برای ماه مبارک رمضان گفت: جزءخوانی قرآن کریم و همچنین مشاوره خانواده از جمله این برنامه ها است.

 

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت علی اصغر(ع) در خصوص موفقیت های کانون فرهنگی هنری حضرت علی اصغر(ع) بیان کرد: کانون ما جزو کانون های فعال و برتر شهرستان است و دو سال گذشته جزو چند کانون برتر شهرستان بودیم و امتیاز فهما هم بالا بوده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1048178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha