خراسان رضوی در صدر کمک های مومنانه قرار دارد

براتی گفت: بر اساس آمار ارائه شده استان خراسان، در بحث مواسات و کمک های مومنانه در صدرکشور قرار دارد و کارنامه و پرونده خوبی به جا گذاشته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد؛ «محمد صادق براتی»  در سومین گام رزمایش مواسات و همدلی با اشاره به اینکه استان خراسان رضوی در صدر کمک های مومنانه قرار دارد، گفت: بر اساس اماری ارائه شده استان خراسان، در بحث مواسات و کمک های مومنانه در صدر قرار دارد و کارنامه و پرونده خوبی به جا گذاشته است.

 

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان ‌رضوی افزود: حضرت ثامن الحجج عنایت ویژه دارند و این توفیق حاصل شده که مردم ولایت مدار و موسسات خیریه در این مسیر قدم برداشتند.


وی افزود: این کمک ها در این ایام ماه مبارک رمضان افزایش پیدا کرده است و خوشبختانه در بحث مواسات و همدلی، موسسات خیریه مختلف به ویژه در آبشار عاطفه ها پرونده قابل قبولی در سطح استان و کشور داشته و باید از تمام کسانی که این توفیق را داشتند قدرشناسی کرد.  


براتی افزود: در شرایط اقتصادی حال حاضر، با شیوع ویروس کرونا، اقشار بی بضاعت دچار مشکل اقتصادی شدند که این حرکت ها کمک های بسیاری به آن ها خواهد کرد.

 

کد خبر 1048343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha