کشف ۷ تن انواع مواد مخدر در خراسان جنوبی

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: در فروردين ماه سال جاري ماموران پلیس در خراسان جنوبی در كنار ماموريت هاي مرتبط با تعطيلات نوروزي حدود ۷ تن انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ کشف کردند.

ه گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، سردار «ناصر فرشید» امروز (۱ اردیبهشت) به خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار داشت: با تلاش ماموران جان بر کف پلیس در خراسان جنوبي طی یک ماه گذشته حدود 7 تن انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ کشف شده است و مأموران 842 قاچاقچی مواد مخدر را در این رابطه دستگیر کردند.

 


فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با بیان این که 58 هزار لیتر سوخت از قاچاقچیان طی یک ماه گذشته کشف شده است، افزود: ماموران در زمینه حمل قاچاق کالا و فراورده های نفتی نیز 260 قاچاقچی و محتکر را دستگیر کردند كه ارزش ريالي كالاهاي قاچاق و احتكار شده بيش از 43 ميليارد ريال برآورد شده است.

 


این مقام ارشد انتظامی با اشاره به دستگیری 295 سارق طی يك ماه گذشته، تصريح كرد: شهروندان در نگهداري اموال خود نكات ايمني وحفاظتي را بيشتر رعايت نمايند.

 


سردار فرشید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی تاکید کرد و گفت: طی يك ماه گذشته 6 هزار و 332 اعمال قانون در خصوص ممنوعيت و محدوديت ترددهاي كرونايي و تخلفات حادثه ساز انجام شده است.

 

 

کد خبر 1048390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha