عملکرد شورای پنجم در مقایسه با کلانشهرهای دیگر مثال زدنی است

مهدی نیا با بیان اینکه عملکرد شورای پنجم مثال زدنی است، گفت:یکی از مهم ترین دغدغه‌های ما در برنامه عملیاتی سال ۹۷ -۱۴۰۰ شهرداری که به عنوان مانیفست عملکرد مدیریت شهری نیز هست، ایجاد توازن میان پروژه های خودرو محور و انسان محور بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «محمدهادی مهدی ‌نیا» امروز(۱ اردیبهشت) در مراسم آغاز عملیات اجرایی احداث چپگرد بزرگراه پیامبر اعظم(ص) به بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی افزود: یکی از مهم ترین دغدغه‌های ما در برنامه عملیاتی سال ۹۷ -۱۴۰۰ شهرداری که به عنوان مانیفست عملکرد مدیریت شهری نیز هست، ایجاد توازن میان پروژه های خودرو محور و انسان محور بود.

 

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر مشهد اضافه کرد: لذا به دنبال این بودیم که این توازن چه به لحاظ تعداد پروژه و چه اعتبار ریالی برقرار شود؛ برهمین اساس در کنار اجرای پروژه های عمرانی بزرگ، پروژه‌های کوچک اما زیادی را در محلات اجرا و به این صورت به پروژه‌ها توازن دادیم.

 

وی با بیان اینکه عملکرد شورای پنجم در مقایسه با کلانشهرهای دیگر مثال زدنی است، اظهارکرد: آنهایی که می خواهند به عملکرد شورای پنجم و شهرداری نقد وارد کنند، باید به عملکرد خودشان نیزنگاه کنند، در منطقه ۱۲، پارک‌ها، پیاده راه‌ها و پروژه قطار شهری در حال انجام است و با توجه به این موارد این منطقه می‌تواند نمونه باشد.

 

مهدی نیا به بحث تصادفات رانندگی در محلات و مناطق شهری اشاره کرد و افزود: برای پیشگیری و کاهش این تصادفات باید بتوانیم سرعت خودروها را در محله‌های مسکونی و مناطق شهری حدود ۳۰ کیلومتر در ساعت نگه داریم لذا پیشنهاد می‌کنم این کار از منطقه۱۲ که تازه‌ساز است شروع شود.

کد خبر 1048410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha