شرایط استان کرمانشاه به لحاظ کرونایی اضطراری است

بازوند، گفت: در شرایط بسیار سخت و بحرانی قرار داریم و همه ارگان ها موظف هستند نهایت همکاری جدی را با دانشگاه و تیم بهداشت و درمان استان داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه ، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه امروز در جلسه روزانه ستاد مبارزه با کرونا  با اعلام وضعیت اضطراری کرونا در کرمانشاه گفت: شرایط استان را به لحاظ کرونایی اضطراری اعلام می کنم و بر این اساس برای برپایی بیمارستان صحرایی در هفته آینده آماده می شویم.

 

وی خاطر نشان کرد: اگر امروز وضعیت کرمانشاه به لحاظ تجهیزات و امکانات درمانی و حتی روند افزایشی مبتلایان نسبت به استانهای همجوار مناسب تر است به دلیل ایثار و ازخودگذشتگی کادر بهداشت و درمان و همکاری و تعامل مردم و مسئولان است و امروز هم که در شرایط بحرانی و ویژه هستیم انتظار داریم این مشارکت در رعایت توصیه های بهداشتی و حمایت از دانشگاه بیشتر شود.

 

استاندار کرمانشاه  افزود: فرمانداران شهرستان های تابعه هرچه سریعتر با هماهنگی دیگر دستگاه های اجرایی و تجمیع امکانات و تجهیزات نسبت به جانمایی بیمارستان های صحرایی اقدام و آماده برپایی بیمارستان باشید، زیرا وضعیت بسیار نگران کننده است.

 

بازوند تصریح کرد: هلال احمر، شهرداری ها، آموزش و پرورش، ورزش و جوانان و همه دستگاه های اجرایی علاوه بر کمک ویژه به راه اندازی بیمارستان ها نسبت به فراهم کردن توسعه مراکز درمانی۱۶ ساعته نیز اقدام کنند تا از افزایش تعداد بستری ها با ارائه خدمات در این بیمارستانها جلوگیری شود.

 

وی تاکید داد: مصوبات ستاد کرونا باید به دقت اجرا شود و با همکاری دادستان با متخلفین کرونایی در هر مقام، مسئولیت و جایگاهی اعم از حقیقی و حقوقی برخورد می شود، زیرا سلامت مردم برای همه اولویت دارد.

 

 استاندار کرمانشاه در پایان گفت: مردم نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی بی تفاوت نباشندزیرا وضعیت استان بسیار اضطراری و کوچک ترین لغزشی و بی توجه ای یک عمر پشیمانی به بار می آورد مردم از تردد های غیر ضروری بپرهیزند و ماسک بزنند.

کد خبر 1048441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha