شورای ائتلاف متعلق به همه نیروهای انقلابی است

بازگیر، با اشاره به فعالیت شورای ائتلاف در سطح کشور، گفت: این شورا متعلق به همه نیروهای انقلابی است و با هدف حرکت در مسیر وحدت و انسجام نیروهای انقلابی فعالیت دارد.

«افشین بازگیر»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد،  اظهارداشت: شورای ائتلاف نیروهای انقلابی به طور منسجم از چند سال قبل فعالیت خود را در سطح کشور آغاز کرده است.

 

دبير شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان لرستان افزود: این شورا در استان لرستان نیز برنامه ریزی خوبی انجام داده است و حدود ۸ هزار نفر در سایت رسمی این شورا در لرستان ثبت نام کردند که این افراد مجمع عمومی را در استان تشکیل می‌دهند.

 

وی ادامه داد: روال کار به این شکل است که در بین مجمع عمومی در هر شهرستان یک مجمع منتخب انتخاب شده و بین مجمع منتخب نیز نهایتا شورای ائتلاف آن شهرستان شکل می گیرد.

 

بازگیر بیان کرد: پس از تشکیل شوراهای ائتلاف در هر شهرستان نهایتا با حضور این افراد(به صورت حضوری یا غیر حضوری) هیئت مرکزی شورای ائتلاف در لرستان تشکیل می شود و هیئت مؤسس نیز در کنار آنها قرار خواهد داشت در مواقعی که نیاز باشد برای پیشبرد برنامه‌ها کمک کند.

 

وی بیان داشت: شورای ائتلاف متعلق به همه نیروهای انقلابی و دلسوز است و تلاش همه اعضای آن بر این است که در انتخابات پیش شاهد انتخاب بهترین گزینه باشیم.

 

دبير شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان لرستان عنوان داشت: در خصوص انتخاب گزینه نهایی برای انتخابات ریاست جمهوری در بین نیروهای انقلابی نیز به  گونه ای کار پیش می رود ما تمام شهرستان‌ها و استان‌ها در کنگره شرکت کرده با رأی اکثریت گزینه نهایی برای حمایت نیروهای انقلابی، در بین چند گزینه ای که به این مرحله راه می یابند، برگزیده و انتخاب می شود.

 

وی عنوان داشت: شورای ائتلاف به دنبال حرکت در مسیر وحدت و انسجام نیروهای انقلابی است و امیدواریم با برنامه ریزی صورت گرفته بتوانیم نقش خود را در این راستا بدرستی و به خوبی ایفا کنیم.

کد خبر 1048537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha