سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هوشمندانه با تهدیدهای استکبار جهانی مقابله می‌کند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و استاندار اردبیل با صدور پیام مشترک به مناسبت دوم اردیبهشت، سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کردند: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هوشمندانه با تهدیدهای استکبار جهانی مقابله می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، آیت الله «سید حسن عاملی» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و «اکبر بهنامجو» استاندار اردبیل با صدور پیام مشترکی دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفتند و تاکید کردند: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بصیرانه و هوشمندانه با انواع تهدیدها و فتنه های استکبار جهانی بر ضد ایران اسلامی مقابله می کند.

 

متن  کامل پیام به این شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

بی‌تردید تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از برکات مهم و دستاوردهای اثرگذار انقلاب برای کشور بوده که در صدور پیام و اندیشه نظام اسلامی به اقصی نقاط عالم منشاء آثار خیر شده است.

 

کارنامه درخشان این نهاد مکتبی و ارزشمند به یادگار مانده از دوره رهبری حضرت امام عظیم الشان در صیانت از انقلاب و مقابله هوشمندانه با انواع تهدیدها و فتنه ها که در اتاق‌های فکر استکبار جهانی بر ضد ایران اسلامی طراحی و مهندسی می شوند، نشان می دهد که پاسداران غیرتمند، ایثارگر و شهادت طلب در این راه مقدس در اوج بصیرت و هوشیاری، همواره گوش به فرمان ولی فقیه زمان، سربازانی شایسته برای ملت و این سرزمین الهی بوده اند.

 

اینجانبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام و قدردانی از جانفشانی های ایثارگران سرافراز سپاه، فرا رسیدن دوم اردیبهشت، سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به مردم رشید استان خصوصاً رزمندگان دلاور سپاه حضرت عباس(ع) استان و بسیجیان غیور تبریک می گوییم و سلامتی، سربلندی و توفیقات روزافزون همه آنان را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نماییم.

 

سید حسن عاملی  /  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل

اکبر بهنامجو  /  استاندار اردبیل

کد خبر 1048580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha