سپاه پاسداران نماد مقاومت، بصیرت و افتخارآفرینی ملت بزرگ ایران است

حجت‌الاسلام مهدوی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نماد مقاومت، بصیرت و افتخارآفرینی ملت بزرگ ایران است گفت: انقلابی زیستن و انقلابی ماندن از ویژگی‌ها و مهم‌ترین بخش‌های کارنامه درخشان سپاه هستند.

«حجت‌الاسلام سید ولی‌الله مهدوی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، با تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: تاسیس سپاه پاسداران نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی به حساب می‌آید که به تدبیر حکیمانه امام خمینی (ره) این نهاد مقدس شکل گرفت و تا به امروز یکی از محورهای امید ملت‌های آزاده و مسلمانان جهان بوده است.

 

امام جمعه موقت اندیمشک افزود: سپاه پاسداران از ابتدای تاسیس تاکنون از بارزترین نمادهای تجلی اراده انقلابی مردم ایران بوده و در عرصه دفاع و پاسداری از انقلاب و دستاوردهای گران‌سنگ انقلاب اسلامی نیز تمام تلاش و کوشش خود را به منصه ظهور رسانده است.

 

وی سپاه پاسداران و دستاوردهای ارزشمند آن را نماد خودباوری و تجلی اراده ملت ایران دانست و اذعان کرد: این نهاد مقدس با توجه به وظیفه ذاتی که دارد همیشه به عنوان دژ مستحکم نظام اسلامی در برابر بیگانگان قرار داشته، برای دفاع از ارزش‌های اسلامی از هیچ کوششی دریغ نکرده و همچون گذشته در مجموعه دفاعی کشور نقش بی‌بدیلی را ایفا کرده است.

 

حجت‌الاسلام مهدوی با بیان اینکه سپاه پاسداران نماد مقاومت، بصیرت و افتخارآفرینی ملت بزرگ ایران است تصریح کرد: انقلابی زیستن و انقلابی ماندن از ویژگی‌ها و مهم‌ترین بخش‌های کارنامه درخشان سپاه هستند.

 

وی عنوان کرد: در بحث بین‌المللی و جبهه مقاومت، سپاه مرکز فرماندهی جبهه بین‌المللی مقاومت و پایداری است و به عنوان بازوی توانمند، سینه ستبر و ساحل آرامش و امنیت ایران اسلامی محسوب می‌شود.

 

امام جمعه موقت اندیمشک به دستاوردها و اقدامات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زمینه پیشرفت‌های موشکی، پرتاب ماهواره‌های نظامی، ارائه خدمات مختلف به ویژه در مبارزه با ویروس کرونا و توزیع کمک‌های مومنانه میان نیازمندان اشاره کرد و یاد آور شد: سپاه پاسداران همیشه در کنار مردم بوده است و در کنار آنها خواهد ماند.

 

کد خبر 1048659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha