بصیرت امام خمینی(ره) در تشکیل سپاه از الطاف خفیّه الهی است

امام جمعه آران و بیدگل گفت: بصیرت و دوراندیشی حکیمانه امام خمینی (ره) در تشکیل «سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» از الطاف خفیه الهی و جلوه حمایت خداوندی از ملت بزرگ ایران است.

حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل با گرامیداشت دوم اردیبهشت ماه سالروز تأسیس سپاه گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی متعهد و برخاسته از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی با پاسدارانی مخلص، مقتدر، وفادار به ارزش های انقلاب اسلامی، شجاع، از خودگذشته و پیشتاز در عرصه های مختلف نظامی، اقتصادی، سازندگی، فرهنگی و معنوی به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) است.

 

امام جمعه آران و بیدگل افزود: بصیرت و دوراندیشی حکیمانه امام خمینی (ره) در تشکیل «سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» برای دفاع از انقلاب اسلامی و مقابله پیروزمندانه با توطئه‌ها و فتنه‌ آفرینی‌های جبهه ضدانقلاب و معاندین نظام اسلامی از الطاف خفیه الهی و جلوه حمایت خداوندی از ملت بزرگ ایران است.

 

حجت الاسلام سلیمانی با بیان اینکه تاریخ انقلاب اسلامی مملو از عرصه‌ ها و صحنه‌های شکوهمندی است که با درخشش نقش‌های خطیر پاسداران انقلاب اسلامی، توطئه‌های ضدانقلاب اسلامی با ناکامی و رسوایی مواجه شده است، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اتکال به قدرت لایزال الهی و تأسی از سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، پاسداری از کیان مقدس جمهوری اسلامی و حفاظت و صیانت از آرمانهای الهی انقلاب و دستاوردهای معنوی و ارزشمند آن را در کارنامه درخشان خود ثبت کرده است.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی آران و بیدگل در ادامه بیان داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای مسئولیت اجتماعی خود در رویارویی خردمندانه با بیماری کرونا و بلایای طبیعی از جمله سیل، زلزله وغیره هم در سراسر ایران اسلامی پیشگام بوده است.

 

حجت الاسلام سلیمانی سپاه پاسداران را بازوی توانمند اقتدار و امنیت نظام خواند و تصریح کرد: همه آحاد ملت شریف ایران،  همواره پشتیبان و قدردان حماسه‌ آفرینی ها و ایثارگری های فرزندان رشید و برومند خود در سپاه پاسداران بوده و آگاهانه به اهمیت آن واقفند و از این نهاد مقدس حمایت و حراست می کنند./

کد خبر 1048678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha