بهره برداری از ۱۴۹ پروژه عمرانی بسیج سازندگی در شهرستان عنبرآباد 

حسین معروفی گفت: امروز ۱۴۹ پروژه در حوزه عمرانی با همت مجموعه بسیج سازندگی و ناحیه مقاومت سپاه و بخشی با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره)، خیرین و بخشی نیز با همراهی مسئولین اجرایی در شهرستان عنبرآباد به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز ۲ اردیبهشت، «حسین معروفی» در حاشیه افتتاح پروژه های محرومیت زدایی بسیج سازندگی در شهرستان عنبرآباد، گفت: امروز ۱۴۹ پروژه در حوزه عمرانی با همت مجموعه بسیج سازندگی و ناحیه مقاومت سپاه و بخشی با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره)، خیرین و بخشی نیز با همراهی مسئولین اجرایی در شهرستان عنبرآباد به بهره برداری رسید.


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ابراز کرد: این پروژه های عمرانی در ۹ عرصه هستند که با صرف اعتباری قریب به ۶ میلیارد و ۸۷۰ میلیون تومان به بهره برداری رسیدند.


وی افزود: امروز ۳۹ مسکن مددجو و محرومین به بهره برداری رسید که از این تعداد واحد ساخته شده و ۹ واحد نیز بازسازی و نوسازی است.


معروفی اظهار کرد: احداث یک سالن ورزشی برای نوجوانان، احداث و تکمیل ۳ باب مدرسه، احداث و تکمیل ۳ مسجد با مشارکت مردم، احیا و لای روبی ۳ قنات، آبرسانی کامل به ۳ روستا، احداث ۳ خانه عالم، احداث ۳ پایگاه مقاومت بسیج و احداث ۹۰ سرویس بهداشتی از سایر پروژههای عمرانی است که امروز بهره برداری رسیدند.


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان این مطلب که این پروژه ها کارهای مومنانه ای است که در طول یکسال گذشته و یا با صرف زمان بیشتر انجام شده است، خاطرنشان کرد: رویکرد کارهای سپاه و بسیج از ۵ آذر سال قبل تغییر پیدا کرده و در همین راستا از نیمه شعبان سال گذشته با دستور رهبری برای کمک به مردم متضرر از ویروس منحوس کرونا، رزمایش کمک مومنانه آغاز شده و در این رزمایش بسته های معیشتی توزیع شد.


وی اضافه کرد: البته با توجه به تغییر رویکرد فعالیت های سپاه، سبد جهیزیه، کمک به زندانیان غیر عمد، ایجاد اشتغال خرد، ساخت مسکن به طور ویژه مسکن محرومین و مددجویان و نیز  فعالیت های فرهنگی و اجتماعی از جمله اقدامات مومنانه سپاه است که در دستور کار قرار دارند.


معروفی تاکید کرد: تا هنگامی که مردم بزرگ و شریف استان کرمان به کمک نیاز داشته باشند در کنار آنها هستیم و با هماهنگی و همراهی مسئولین اجرایی، ائمه جمعه، خیرین درون استان و خیرینی از سراسر کشور برای حل مشکلات آنها تلاش می کنیم.


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: از امروز تا پایان ماه مبارک رمضان طی ۵ مرحله کمک های مومنانه در بین محرومین سراسر استان توزیع می شود و این حرکت با محوریت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) سپاه و کلیه نهادهای انقلابی که در کنار یکدیگر قرار دارند، انجام می شود.


وی با تاکید بر این که مطمئنا تا هر زمان که نیاز باشد ما در کنار مردم هستیم و کارهایی که ما برای مردم انجام می دهیم مطابق دستور صریح رهبری است، عنوان کرد: اگر امروز در بحث ساخت مسکن مددجویان ما و کمیته امداد فعالیت کرده و هزینه کردیم این پول از ما نیست، ما چیزی از خود نداریم و این دستور رهبری است که ما آن را به عنوان یک رسالت و تکلیف عملیاتی می کنیم.


معروفی تصریح کرد: سپاه پاسداران یکسری وظایف ذاتی از جمله در حوزه دفاعی و امنیتی دارد و یکسری کارها همچون کمک به قطع ویروس منحوس کرونا، کمک های مومنانه، کمک به حل مشکلات کشاورزی جنوب کرمان، کشاورزی را علمی کردن را بر حسب اقتضا زمان انجام می دهد.
 

کد خبر 1048682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha