جزء خوانی و تفسیر قرآن کریم در کانون فرهنگی هنری بینات برگزار می شود

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری بینات گفت: مراسم جزء خوانی و تفسیر قرآن کریم همزمان با ماه بهار قرآن در مسجد جامع روستای ملاکندی با حضور اعضای کانون فرهنگی هنری بینات برگزار می شود.

«طاهره باقری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: مراسم جزء خوانی و تفسیر قرآن کریم همزمان با ماه بهار قرآن در مسجد جامع روستای ملاکندی با حضور اعضای کانون فرهنگی هنری بینات برگزار می شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری بینات تصریح کرد: این برنامه معنوی به دلیل شیوع بیماری کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی به صورت روزانه برپا می شود.

 

وی ادامه داد: مراسم جزءخوانی به همت فعالان قرآنی کانون و تفسیر نیز توسط امام جماعت مسجد بیان می شود و طبق سنوات قبل با استقبال اهالی روستا مواجه است.

 

باقری عنوان کرد: البته انتشار این مراسم از طریق فضای مجازی و شبکه های اجتماعی برای بهره مندی عموم مردم نیز از دیگر اقدام های صورت گرفته به همت فعالان این کانون است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری بینات افزود: زمزمه دعای فرج برای تعجیل در ظهور آقا امام زمان (عج) و نابودی بیماری کرونا از دیگر بخش های این برنامه های معنوی است.

 

 

کد خبر 1048729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha