استفاده از برنامه های مطالعاتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در مورد کرونا به عنوان سند ملی

جان بابایی گفت: برنامه های مطالعاتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در مورد کرونا به عنوان سند ملی و الگو مورد استفاده قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «قاسم جان بابایی»، امروز (پنج شنبه 2 اریبهشت) در نشست مجازی با معاونان درمان دانشگاه ها و روسای بیمارستان های سراسر کشور گفت: برنامه های مطالعاتی «راهنمای طبقه بندی عوامل خطر در بیماری کرونا» و «درمان سرپایی ضد میکروبی تزریقی» به همت دانشگاه علوم پزشکی شیراز به عنوان سند ملی و الگو مورد استفاده قرار می گیرد.

معاون درمان وزارت بهداشت افزود: در سفر یک روزه و بازدید از بیمارستان های مرجع کرونا در شیراز شاهد مدیریت درمان بیماری کرونا در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز بودیم که از ابتدای شیوع کرونا تا کنون در کشور سرآمد بوده است.

وی اضافه کرد:  طرح های تحقیقاتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در زمینه کرونا موفق بوه است و اقدامات خوبی با مدیریت و تلاش های بی وقفه متولیان سلامت در اتان فارس به انجام رسیده است.

«اورنگ ایلامی» نیز در این نشست مجازی گفت: در پی افزایش مراجعات بیماران و افراد مشکوک به کرونا به مراکز درمانی در فارس، بیمارستان پشتیبان در شیراز مجددا راه اندازی شده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز اعلام کرد: این بیمارستان با هدف ارائه مراقبت‌های پزشکی از بیماران کرونا و پشتیبانی از بیمارستان های مرجع کرونا راه اندازی شده و بیماران سطح سه مبتلا به کرونا به این بیمارستان منتقل می‌شوند.

کد خبر 1048750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha