"سپاه" خاری در چشم دشمن و قوت قلب مردم ایران است

مسئول عملیات زمینی عملیات کل سپاه، "قدرت" یافتن کشور را موجب حفظ ارزش قراردادهای بین المللی عنوان کرد و افزود: امروز سپاه پاسداران خار چشم دشمنان و قوت قلب مردم و دوستان ایران است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سردار مرتضی میریان در مصاحبه با رادیو گفت‌وگو، ضمن گرامیداشت روز سپاه پاسداران جمهوری اسلامی به نقش این نهاد در بازدارندگی اشاره کرد و گفت: سپاه پاسداران بخش عمده‌ای از قدرت جمهوری اسلامی ایران است و در دنیا نیز کشورها و خاصه استکبار، زبان قدرت را بهتر از هر زبانی می‌فهمند.

وی هرگونه پیشرفت در دیپلماسی را نیازمند پشتوانه‌ای از "قدرت" دانست و خاطرنشان کرد: چنین دیپلماسی بدون پشتوانه‌ای قدرتمند قطعا جواب نخواهد داد و بالعکس به نتیجه می‌رسد.

سردار میریان با یادآوری برهم ریختگی‌های روزهای نخست انقلاب اسلامی بدلیل نبود قدرت قوی، به حمله و تجاوز صدام در کنار قدرت‌های اروپایی اشاره کرد و گفت: کاغذها در عرصه بین الملل هیچگاه حافظ امنیت کشور نیستند.

وی "قدرت" یافتن کشور را موجب حفظ ارزش قراردادهای بین المللی عنوان کرد و افزود: امروز سپاه پاسداران خار چشم دشمنان و قوت قلب مردم و دوستان ایران است.

به گفته سردار میریان، آن قدرتی که رهبری بدان اشاره دارند، بدست نیروهای سپاه ایجاد شده و در ابعاد مختلف ظهور و بروز یافته است.

مسئول عملیات زمینی عملیات کل سپاه با اعلام اینکه سپاه پاسداران امروز در جای جای مرزهای امنیتی کشور حضور دارد و با قدرت دست به کنترل گری می‌زند، گفت: امروز دشمنان ایران، از آن سوی سیم‌های خاردار مرزی چند گلوله به سمت پاسگاهی روانه کرده و فرار می‌کنند.

سردار میریان به رادیو گفت‌وگو، گفت: به حمدالله امروز در مرزها امنیت خوبی ایجاد کرده‌ایم و کشورهای محور مقاومت، که پیشتر تا 70 درصد سقوط کرده بودند، امروز از زیر بار ظلم ظالمین خارج شده‌اند و امروز امنیتی نسبی را کسب کرده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد مردم ایران در حوزه امنیت سازی، نمره خوبی به سپاه بدهند و تصریح کرد: ما باید در همه ابعاد قدرت سازی کنیم و بایستی با توجه به پتانسیل‌های کشور، در بعد اقتصادی هم دست به قدرت سازی بزنیم.

سردار میریان افزود: اگر در حوزه اقتصاد هم قادر به مدیریتِ جوانان باشیم، کارستان خواهیم کرد.

مسئول عملیات زمینی عملیات کل سپاه ادامه داد: در گذشته دشمن تا پشت دروازه‌های شهرها رسیده بود و به ما شلیک می‌کرد ولی امروز تا چندین هزار کیلومتر آنسوتر و در صورت اراده‌ای برای حمله، در دم نابود می‌شود و نمونه‌های آن را بارها نشان دادیم.

کد خبر 1048758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha