کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی احداث ۱۰۰۰ واحد مسکونی در کهگیلویه و بویراحمد

عملیات اجرایی احداث ۱۰۰۰ واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن در شهر یاسوج آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، عملیات اجرایی احداث ۱۰۰۰ واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن در شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد امروز (۲ اردیبهشت ماه) با حضور نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، استاندار، معاون عمرانی استاندار، مدیرکل راه و شهرسازی استان، فرماندار بویراحمد، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، شهردار یاسوج و جمعی از مسئولان آغاز شد.
 

آیت الله «سید نصیر حسینی» در این آئین گفت: در طرح اقدام ملی مسکن، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان سهم قابل قبولی را بر عهده گرفت و امید است با سرعت بالایی این طرح اجرا شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد بحث مسکن را بسیار حایز اهمیت و دغدغه بسیاری از مردم به خصوص جوانان دانست و اظهار کرد: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در راستای حل این مشکل وارد عمل شده و انشالله شاهد افتتاح این طرح خواهیم بود.
 

وی با اشاره به اینکه وضعیت تورم و معیشت مردم با توجه به شرایط به وجود آمده بسیار حساس است، یادآور شد: این طرح می تواند به خانه دار شدن مردم و به ویژه قشر ضعیف جامعه کمک شایانی کند.

 

«حسین کلانتری» هم در این آئین، گفت: این طرح در حضور نماینده ولی فقیه، رئیس کل دادگستری و سایر مسئولان در حال کلنگ زنی است و یقین داشته باشید حقی از کسی ضایع نخواهد شد.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: مسکن کالای ضروری و سرپناه مردم است، لذا طبق فرمایشات مقام معظم رهبری و تاکید و ماموریت دولت به مسکن و شهرسازی در سراسر کشور آغاز به ساخت مسکن برای محرومین و نیازمندان شد.

 

وی با اشاره به اینکه در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز محدودیت هایی برای زمین وجود داشت، ادامه داد: تلاش های گسترده ای صورت گرفت تا در این منطقه زمین تامین شود.

 

کلانتری یادآور شد: طی طرح اقدام ملی مسکن چهار هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی در استان احداث می شود که ستاد احرایی فرمان امام (ره) مسئولیت احرای ۱۰۰۰ واحد را بر عهده گرفته، بنیاد مسکن انقلاب نیز ۱۰۰۰ واحد، تعاون روستایی و سایر نهادها نیز تقبل کردند و در بهترین نقطه شهر با همکاری شهرداری این زمین تامین شد.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه در حوزه مسکن کارهای زیادی انجام شده ولی کافی نیست، افزود: تلاش می کنیم مسکن مناسب و ارزان در اختیار مردم قرار دهیم زیرا تشکیل و تحکیم خانواده در گرو سرپناه امن است.

 

 
 
 
کد خبر 1048765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha