امروز سپاه به یکی از اصلی ترین مولفه های قدرت تبدیل شده است

آقازاده گفت: امروز سپاه به یکی از اصلی ترین مولفه های قدرت تبدیل شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سید «علی آقازاده» به مناسبت فرارسیدن دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران، گفت: سپاه پاسداران برگرفته از اراده ملت و محصول تفکر و مکتب حضرت امام(ره) است.

 

استاندار استان مرکزی افزود: با تشکیل سپاه پاسداران به عنوان یکی ازمردمی ترین نیروها انسجام و اتحاد بسیار خوبی در کشور برای پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای ارزشمند آن ایجاد شد.

 

وی با اشاره به اینکه سپاه در جبهه ها و عرصه های مختلف از جمله دفاعی، سازندگی، محرومیت زدایی، جبهه مقاومت و سایر عرصه ها کارنامه درخشانی دارد، ادامه داد: این کارنامه درخشان موجب شده سپاه به یکی از اصلی ترین مولفه های قدرت تبدیل شود.

 

این مقام مسئول به مجاهدت ها و تلاش های سپاه در عرصه های مختلف نیز اشاره کرد و افزود: سپاه با مجاهدت های همه جانبه خود امروز جایگاهی ویژه و ممتاز در بین ملت ایران و ملت های مسلمان دارد.

 

استاندار مرکزی خاطر نشان کرد: این جایگاه و محبوبیت در جامعه نشان از عملکرد موفق و اثربخش سپاه پاسداران است که در گام دوم قطعا ادامه دار خواهد بود و ما هم آرزوی موفقیت و توفیقات روز افزون برای کلیه سپاهیان و پاسداران عزیز داریم.

 

آقازاده اضافه کرد: امیدواریم سپاه با تکیه بر هدایت های مقام معظم رهبری روز به روز بر حرکت شتابنده خود به سمت آرمان ها و تحقق آرمان های انقلاب سرعت دهد و در گام دوم انقلاب همچون گام اول در راستای تحقق اهداف و آرمان های نظام اسلامی موفق باشد.

 

استاندار استان مرکزی با اشاره به اینکه ملت ایران امروز به واسطه مجاهدت های سپاه به این نهاد مقدس افتخار می کنند، گفت: در طول این سال ها دیده ایم که هر زمان شیطنت ها و توطئه های دشمنان علیه سپاه بیشتر شده ملت با حضور و دفاع از این نهاد ارزشی توطئه ها خنثی شده اند.

کد خبر 1048783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha