پذیرش میهمان و مسافر در  باغ ویلاهای دزفول  ممنوع است

احسانیان گفت: پذیرش میهمان و مسافر در باغ ویلاها بنا به مصوبه ستاد کرونا شهرستان دزفول و تاکید ویژه فرماندار ممنوع است و در صورت عدم تمکین باغداران با خاطیان برخورد می‌شود.

«امیر احسانیان» درگفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دزفول، با اشاره به اینکه حفظ سلامتی شهروندان مهم‌ترین دغدغه ستاد کرونا این اظهار کرد: انتظار می‌رود مردم زیارت اهل قبور را به روزهای پس از بحران کرونا موکول کنند.

 

معاون عمرانی فرمانداری و فرمانده عملیاتی قرارگاه مبارزه با کرونا شهرستان دزفول افزود: حَسب مصوبه ستاد کرونا از تجمعات و برگزاری مراسم با هر شکل و عنوانی در آرامستان‌های شهرستان دزفول جلوگیری می‌شود و از شهروندان خواهشمندیم از مراجعه به آرامستان‌ها خودداری کنند.

 

وی تصریح کرد: کرونا، ویروس کُشنده ای است که کوچک و بزرگ و پیر و جوان در معرض خطر ابتلا به آن  قرار دارند و ما برای جلوگیری از شیوع این بیماری و افزایش آمار جانباختگان شهرستان دزفول، مجبور به اجرای محدودیت‌های کرونایی متعددی هستیم.

 

احسانیان اضافه کرد: محدودیت های اعمال شده برای اصناف همچنان پابرجاست و فعالیت بعد از ساعت ۱۸ ممنوع است و منجر به پلمب واحد صنفی می‌شود؛ همچنین تردد خودروهای شخصی بعد از ساعت ۲۲ ممنوع است و درصورت تردد در این ساعات توسط نیروهای راهور اعمال قانون می شوند.

 

وی ابراز کرد: ضروری است مجدد از مردم درخواست کنیم تا از شب نشینی ها، دورهمی ها و دید و بازدیدها خودداری کنند و رعایت فاصله گذاری اجتماعی بین افراد، استفاده از ماسک و همچنین تهویه مناسب فضاهایی که در آن قرار می گیرند را حتما مدنظر داشته باشد تا از این شرایط سخت شهرستان دزفول عبور کنیم.

 

فرمانده عملیاتی قرارگاه مبارزه با کرونا در پایان یاد آور شد: پذیرش میهمان و مسافر در باغ ویلاها بنا به مصوبه ستاد کرونا شهرستان دزفول و تاکید ویژه فرماندار ممنوع است و در صورت عدم تمکین باغداران با خاطیان برخورد می‌شود.

 

کد خبر 1048820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha