طرح ختم هزار صلوات در سالروز وفات حضرت خديجه (س) در هفشجان

کیوانی گفت: با اعلام این طرح توسط کانون رسول الله (ص) در شبکه های مجازی به صورت گسترده، شركت كنندگان به ویژه جوانان به قصر قربت هزار صلوات به روح مطهره حضرت خديجه (س) هديه كردند.

«محبوبه کیوانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: با اعلام این طرح توسط کانون رسول الله (ص) در شبکه های مجازی به صورت گسترده، شركت كنندگان به ویژه جوانان به قصر قربت هزار صلوات به روح مطهره حضرت خديجه (س) هديه كردند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری رسول الله (ص) مسجد رسول الله (ص) هفشجان ادامه داد: طرح ختم قرآن كريم در ماه مبارک رمضان نیز از دیگر برنامه های است که هرساله با حضور اعضای کانون برگزاری می شد اما امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار شد.

 

وی ابراز کرد: از روز پنج شنبه كه اجرای طرح ختم صلوات و تقديم آن به محضر حضرت خديجه (س) توسط کانون فرهنگی هنری رسول الله (ص) هفشجان در فضای مجازی اعلام شده بيش از پنج هزار صلوات قرائت شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری رسول الله (ص) مسجد رسول الله (ص) هفشجان ادامه داد: کانون فرهنگی هنری رسول الله (ص) هفشجان در زمينه فعاليت هاي قرآني فعالیت های گسترده انجام می دهد و تاکنون استعدادهاي زیادی از نوجوانان و جوانان را شناسایی کرده است.

 

کیوانی به استقبال گسترده نوجوانان و نوجوانان از شركت در طرح ختم صلوات برای هدیه به روح مطهره حضرت خديجه (س) اشاره كرد و گفت: کانون فرهنگی هنری رسول الله (ص) با توجه به استقبال نونهالان، نوجوانان، جوانان دختر و پسر سالانه کلاس های آموزشی قرآن را دعوت از اساتید برجسته استانی در سطوح روخواني، روان خواني، حفظ، قرائت و مفاهيم برگزار می کند.

 

کد خبر 1048903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha