سپاه نهادی برای حراست و پاسداری از انقلاب اسلامی است

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور در عرصه های مختلف پاسداری از انقلاب اسلامی و کشور، رسالت سپاه پاسداران است.

به گزاارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام «سیدمحمدرضا میرتاج الدینی» در دیدار فرمانده سپاه عاشورا آذربایجان شرقی گفت: حضور در عرصه های مختلف پاسداری از انقلاب اسلامی و کشور، رسالت سپاه پاسداران است.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: از گوشه و کنار سخنانی می شنویم که سپاه پاسداران را متهم به حضور و فعالیت در عرصه های مختلف انتخاباتی و سیاسی می کند، حضور در عرصه های مختلف انقلاب با هدف عمل به تکلیف حفظ، حراست و پاسداری از انقلاب اسلامی و کشور، رسالت این نهاد انقلابی است. 

وی افزود: سخنان مقام معظم رهبری در این مورد فصل الخطاب است، سپاه به عنوان یک نهاد پویا و زنده باید بداند که از چه می خواهد پاسداری کند، این خلط مبحثی است که بعضی انجام می دهند و بر این اساس باید بطور کامل این موضوع مشخص شود. 

نایب رییس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی گفت: نمی شود مجموعه ای به عنوان بازوی نگهبان و پاسدار انقلاب در کشور مشخص شود ولی در زمینه جریان های مختلف سیاسی انحرافی و غیرانحرافی و برخی وابسته به اینجا و آنجا به صورت چشم بسته و ناآگاه فعالیت داشته باشد، این موضوع معنا ندارد.  

کد خبر 1048960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha