بازاریان تبریزی همواره در کمک به نیازمندان پیش‌گام بوده‌اند

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم گفت: خیران و بازاریان تبریزی همواره در کمک به نیازمندان پیش‌گام بوده‌اند و امتحان الهی را به خوبی پس می‌دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل‌هاشم» در آیین توزیع بسته‌های معیشتی مسجد آیت‌الله انگجی تبریز اظهار داشت: خیران و بازاریان تبریزی همواره در کمک به نیازمندان پیش‌گام بوده‌اند و امتحان الهی را به خوبی پس می‌دهند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی همچنین از بازاریان تبریز به خاطر تعطیلی این روزهای کسب و کارشان و مشارکت در زمینه اجرای مصوبه‌های ستاد ملی مقابله با کرونا قدردانی کرد و گفت: همه باید برای بهبود وضعیت موجود تلاش کنیم.

وی با تقدیر از دست اندرکاران پویش رحمت گفت: سال گذشته جمعی از خیران شهر با همیاری شهرداری تبریز پویش رحمت را راه انداختند که مورد استقبال مردم واقع شد و اگر این کمک‌ها نبود، دولت نمی‌توانست به تنهایی از پس پیامدهای ناشی از شیوع ویروس کرونا برآید.

همچنین شهردار تبریز در سخنانی با اشاره به رزمایش مؤمنانه هیات امنای موکب فاطمیه این شهر، اظهار داشت: حضور انسان‌های خیر در جامعه و کمک آنان به خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده از شیوع بیماری کرونا در این ایام ماه مبارک رمضان موجب خرسندی است.

«ایرج شهین‌باهر» به ضرورت تداوم همیاری جمعی برای حل مشکلات مردم نیازمند تاکید و اضافه کرد: از همان آغاز شیوع کرونا مردم پای کار هستند و امیدواریم تا ریشه‌کنی این بیماری منحوس نیز این مساعدت‌ها ادامه خواهد داشت.

کد خبر 1048964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha