اجرای طرح کمک های مومنانه توسط کانون عاشقان مهدی ملایر

بیات گفت: طرح کمکهای مومنانه توسط کانون عاشقان مهدی ملایر در ماه رمضان در حال انجام است.

«میلاد بیات» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: کانون فرهنگی هنری عاشقان مهدی ملایر حدود دو دهه است که با حضور جوانان پویا و با نشاط در سطح شهر ملایر فعالیت دارد و در حال حاضر بیش از یکصد و 50 نفر عضو فعال این کانون هستند.


مدیر کانون فرهنگی هنری عاشقان مهدی افزود: در این کانون در ایام مختلف سال  برنامه‌های مختلف مناسبتی ،.فرهنگی،مذهبی و..  برگزار می‌شود و اعضای کانون و افراد غیر عضو نیز  در  برنامه های مناسبتی، اعیاد و جشن‌ها، مراسم های ماه محرم و صفر، ماه رمضان، کلاس‌های اوقات فراغت در ایام تابستان، کلاس‌های قرآن، کلاس‌های فرهنگی ، هنری، طب سنتی و..  شرکت و از ظرفیت های کانون بهره مند می‌شوند.


بیات در ادامه  با بیان اینکه این کانون  با توجه به شیوع کرونا بر اساس وظیفه در کنار سایر نهادها و گروه‌های جهادی فعالیت‌های خوبی را داشته گفتاز ابتدای شیوع کرونا تاکنون کمک های بهداشتی و بسته های حمایتی به همت تعدادی از اعضای کانون، خیران و مردم  از سوی این کانون بین نیازمندان توزیع شده است.


وی افزود:این بسته‌ها  شامل بسته های غذایی خشک  و  غذای گرم بوده و علاوه بر آون تعداد زیادی بسته‌های مرغ گرم و همچنین بسته‌های بهداشتی شامل شوینده‌ صابون و دستمال کاغذی بین خانواده‌های نیازمند توزیع شده است.


وی ضمن تقدیر از همه خیران که کانون‌های فرهنگی مساجد را متعمد خود می‌دانند گفت: این کمکها در ماه مبارک رمضان نیز ادامه دارد.

مدیر کانون فرهنگی هنری عاشقان مهدی  با اشاره به اجرای طرح کمکهای مومنانه توسط این کانون در ماه رمضان گفت: این کمکها در قالب توزیع  توزیع بسته های برنج، گوشت گرم ف مرغ  و کمکهای نقدی  و غذای گرم بوده و تا پایان ماه رمضان نیز ادامه دارد.

بیات با بیان اینکه این کمکها از سوی خیران انجام می شود  گفت:  این کانون مبلغی را نیز برای طرح علی یاوران که امسال برای دومین سال از سوی هیات مذهبی شهرستان ملایر و اداره اوقاف  با انجام تهیه غذای گرم در بین خانوادهای نیازمند در حال انجام است داشته است.

 وی تصریح کرد: از سوی کانون و خیران در ماه شعبان نیز 14 میلیون تومان  کمک در قالب هفت میلیون تومان جهیزیه برای یک نوعروس و 7 میلیون تومان نیز کمکهای نقدی از سوی خیران بین خانواده های نبازمند توزیع شد.

کد خبر 1049041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha