نمایشگاه مجازی قرآن برگزار می شود/ از اردیبهشت به مدت ۱۰ روز

خدمتکار از برگزاری نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم به مدت ۱۰ روز از یازدهم اردیبهشت مصادف با هجدهم ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، «مرتضی خدمتکار» با اشاره به برگزاری نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم گفت: نمایشگاه مجازی قرآن کریم به مدت 10 روز از یازدهم اردیبهشت مصادف با هجدهم ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

 

مدیر کل دفتر تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: همه مخاطبان و علاقه مندان به ساحت مقدس قرآن کریم می توانند با مراجعه به سامانه(register.tibf.ir) از بخش های مختلف و متنوعی که برای نمایشگاه قرآن کریم پیش بینی شده است، بازدید و بهره برداری های لازم را داشته باشند.

 

وی با بیان اینکه برای نمایشگاه مجازی قرآن کریم دو بخش  اصلی فروشگاهی و محتوایی پیش بینی کردیم، اظهار کرد: در بخش فروشگاهی همه آثار مکتوب که در حوزه قرآن، دین و دفاع مقدس در طول هشت سال گذشته مجوز چاپ و انتشار از وزارت فرهنگ و ارشاد دریافت کرده اند، عرضه و به فروش می رسد که افراد هم می توانند خریدهای خود را در بخش فروشگاهی انجام دهند.

 

خدمتکار ادامه داد: در بخش محتوایی و برنامه ای هم تلاش داریم، مجموعه های فعال و ممتازی که در حوزه های دین، قرآن و دفاع مقدس در فضای مجازی هم اکنون دارای فعالیت های خوب و خلاقانه هستند در آنجا گردهم بیاوریم و در یک فضای مناسب و جذاب با تسهیلات ویژه ای که پیش بینی کرده ایم، مردم بتوانند از خدمات محتوایی و برنامه ای این مجموعه هم استفاده کنند.

 

 

کد خبر 1049064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha