هدف اصلی برنامه های ماه مبارک رمضان ایجاد نشاط معنوی و استفاده بهینه از ظرفیت های فضای مجازی است

کماسی، گفت: هدف اصلی برنامه های ماه مبارک رمضان ایجاد نشاط معنوی و جذب هرچه بیشتر خانواده ها در استفاده بهینه از ظرفیت های فضای مجازی در راستای ترویج معارف دینی است .

محمد رضا  کماسی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سنقر و کلیایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: امسال با توجه به شرایطی که به واسطه شیوع بیماری کرونا و محدودیت های بهداشتی به وجود آمده برنامه‌های فرهنگی هنری قرآنی در ماه رمضان ‌درفضای مجازی در حال برگزار است.

 

وی خاطر نشان کرد: برگزاری نمایشگاه خوشنویسی با نام«خلوتگه راز» آثاری از اعضای انجمن خوشنویسان سنقر با کتابت آیات قرآنی و احادیث، برگزاری مسابقه نقاشی با نام «یک شهر ضیافت»، برگزاری مسابقه کتاب خوانی درخانه بمانیم، در خانه بخوانیم با نام«مائد های ملکوت»، و همچنین برگزاری مسابقه خوشنویسی با نام«نسیم رمضان » با همکاری انجمن خوشنویسان سنقر از جمله برنامه های فرهنگی هنری مجازی در ماه مبارک رمضان است.

 

کماسی  اظهار کرد:  امیدواریم با اجرای این برنامه ها در فضای مجازی، فضای معنوی را در میان خانواده های همشهری مومن و خدادوست فراهم کنیم تا همگی از برکات و نعمات این ماه بزرگ و نورانی نهایت استفاده و بهرمندی را ببرند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سنقر و کلیایی در پایان گفت: رمضان ماه خودسازی، عبادت و بندگی است و ما باید در این ماه بهترین استفاده را ببریم .

کد خبر 1049091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha