اجرای طرح «نذر نان رمضان» توسط کانون منتظران ظهور چمگلک

حجت‌الاسلام میرعالی از اجرای طرح «نذر نان رمضان» توسط کانون فرهنگی هنری منتظران ظهور مسجد صاحب‌الزمان (عج) چمگلک شهرستان اندیمشک خبر داد و گفت: در این طرح با حمایت خیرین، حواله خرید نان به ۷۰ خانواده نیازمند تحویل داده شد.

«حجت‌الاسلام سید کوروش میرعالی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، در خصوص فعالیت‌های اخیر کانون منتظران ظهور چمگلک اظهار کرد: با توجه به ایام کرونا و همچنین آغاز سال نو، هزینه‌های فرهنگی، عمرانی و حمایت‌های مالی خیرین در راستای کمک‌های مومنانه به واحد خیریه مسجد صاحب‌الزمان (عج) چمگلک اختصاص پیدا کردند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری منتظران ظهور مسجد صاحب‌الزمان (عج) چمگلک شهرستان اندیمشک با بیان اينکه با حمایت خیرین حدود ۵۰ میلیون تومان در فروردین ماه امسال صرف کمک‌های حمایتی و مومنانه از نیازمندان شد افزود: این کمک‌ها شامل ۶۰ بسته معیشتی، هفت راس گوسفند، پرداخت هزینه درمان، ۱۵۰ دست لباس نو، کفش و اقلامی از جمله ظروف آشپزخانه، ۲ تلویزیون و تعدادی کمد بودند.

 

وی از اجرای طرح «نذر نان رمضان» خبر داد و اذعان کرد: در این طرح با حمایت خیرین، حواله خرید نان به ۷۰ خانواده نیازمند تحویل داده شد و همچنین در اقدامی دیگر حساب‌های دفتری برخی از نانوایی‌هایی که خانواده‌های نیازمند بدهکار آنها بودند را با کمک خیرین تسویه کردیم.

 

حجت‌الاسلام میرعالی با اشاره به اینکه واحد خیریه مسجد صاحب‌الزمان (عج) چمگلک حدود ۳۰۰ خانواده تحت حمایت دارد تصریح کرد: مدتی پیش، تمام کودکان یتیم و نیازمند زیر ۱۰ سال شهر چمگلک را شناسایی کردیم که ۱۱۰ نفر بودند و به هر کدام از آنها ۵۰ هزار تومان عیدی دادیم.

 

وی با بیان اینکه مساجد از اماکن مورد اعتماد مردم جهت پرداخت کمک‌ها و نذورات هستند عنوان کرد: مساجد می‌توانند با راه‌اندازی واحد خیریه، برنامه‌های بسیار خوبی را در راستای کمک‌های مومنانه داشته باشند و در حد توان خود، نیاز نیازمندان هر محله‌ای را رفع کند.

 

مدیر کانون منتظران ظهور چمگلک یاد آور شد: با توجه به وضعیت کنونی و نامناسب کرونایی، تمام فعالیت‌ها، کلاس‌ها و جلسات حضوری را با هدف تجمع نکردن تعطیل کرده‌ایم اما به مناسبت ماه مبارک رمضان در فضای مجازی فعالیت‌هایی مانند ختم جز قرآن، ختم اموات و نذر صلوات را داریم.

 

کد خبر 1049100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha