بیش از ۲۵۰ تابلو و بنر هشداردهی کرونا نصب شد

شهردار شیروان گفت: بیش از ۲۵۰ تابلو و بنرهای هشداردهی کرونا در شیروان نصب شد.

«شاهرخ شاهرخی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: در راستای مصوبات ستاد پیشگیری از بیماری کرونا و قرار گرفتن در وضعیت قرمز این شهرستان، از سوی اداره فرهنگی و اجتماعی این شهرستان بیش از 250 تابلو و بنر های هشدار دهی کرونا در سطح شهر نصب شد.

 

 

شهردار شیروان در خصوص اقدامات شهرداری شیروان در برابر کرونا بیان کرد: علاوه بر آن اکیپ خودرویی شهری همه روزه در سطح شهر در این زمینه اطلاع رسانی می کند.

 

 

شاهرخی عنوان کرد: ارسال پیامک های هشدار دهنده برای شهروندان و رعایت دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی در مجموعه های شهرداری از دیگر فعالیت های این اداره می باشد.

 

 

وی تصریح کرد: تاکنون برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا محلول ضدعفونی و گندزدایی برای معابر این شهر ۵۷ هزار نفری خراسان شمالی در چهار مرحله استفاده شده است.

 

 

وی خاطرنشان کرد: در این مدت برای ضدعفونی کردن سطح شهر بیش از ۱۰۰ نفر از کارکنان شهرداری، جامعه کشاورزی، اصناف، کسبه و شماری از مردم مشارکت داشتند.

 

 

شهردار شیروان افزود: علاوه بر ضدعفونی کردن معابر و خیابان های شهر توسط نیروهای مزبور، ۱۱ هزار و ۵۰۰ عدد ماسک، ۱۴ هزار جفت دستکش  و ۵۰۰ لیتر محلول ضد عفونی دست، تهیه  و به صورت رایگان بین همشهریان توزیع شد که استقبال خوبی از آن صورت گرفت.  

 

 

شاهرخی دیگر اقدامات انجام شده برای مبارزه و پیشگیری از ویروس کرونا را ضدعفونی روزانه حمل و نقل درون و برون شهری، وسایل بازی و نیمکت های پارک، تهیه و توزیع وسایل و محلول ضدعفونی کننده دست و سطوح، بین تمامی پرسنل شهرداری، نصب بیش از هزار بنر و پلاکارد آموزشی در سطح شهر و میادین عنوان کرد.

 

 

شیروان به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

 

 

 

کد خبر 1049124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha