سومین همایش بانوان فعال در عرصه هیأت به کار خود پایان داد

سومین همایش بانوان فعال در عرصه هیأت با تجلیل از مادر شهید عبدالصالح زارع از شهدای مدافع حرم به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سومین همایش بانوان فعال در عرصه هیأت امروز جمعه ۲۵ تیرماه با تجلیل از مادر شهید عبدالصالح زارع از شهدای مدافع حرم در سالن همایش‌های مجتمع یاوران مهدی(عج) به کار خود پایان داد.

مادر شهید عبدالصالح زارع در این مراسم طی سخنان کوتاهی اظهار داشت: رابطه بین مادر و فرزند مخصوصاً اگر فرزند اول باشد به گونه دیگری است، این شهید بزرگوار ۲۵ رجب به دنیا آمد و ایشان را نذر امام زمان(عج) کرده بودم و به همین دلیل با وجود وابستگی غیرقابل وصف بین ما به ایشان سخت‌گیری‌های زیادی داشتم.

وی بیان کرد: همواره فرزندان خود را تشویق به حضور در سپاه می‌کردم، ایشان هم در گزینش سپاه شرکت و بنده نذر کرده بودم که در گزینش سپاه قبول شوند آب بخرند و در هیأت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به یاد سقایی حضرت ابوالفضل (ع) آب پخش کنند که همین گونه هم شد.

این مادر شهید بزرگوار صداقت، شجاعت و ایمان را سه ویژگی مهم  شهید زارع برشمرد و گفت:حتی شهید زارع بر سر سفره عقد از همسر خود به‌صورت مکتوب می‌خواهند که آرزوی شهادت برای ایشان داشته باشند.

این همایش دو روزه طی روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۴ و ۲۵ تیرماه در مجتمع یاوران مهدی(عج) مسجد مقدس جمکران با حضور جمعی از بانوان فعال در این عرصه برگزار و در آن به موضوعاتی چون نقش بانوان در پیشبرد جبهه فرهنگی انقلاب، ارائه طرح گروه‌های مادرانه، جامعه‌سازی زنان، تبیین سیاست‌های محرم پیش رو، نقش هم‌افزایی بانوان در پیش برد اهداف انقلاب، تبیین شعار محرم ۱۴۰۰، روابط متقابل هیأت و دولت، طرح بحث روضه‌های خانگی و زنان مبارز تاریخ پرداخته شد.

کد خبر 1049153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha