کانون های مساجد به دنبال کیفی سازی برنامه های مجازی باشند

باقری گفت: کیفی سازی برنامه های مجازی در دوران کرونا، نیاز اصلی فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد است و باید در این راستا تلاش شود.

«محمدعلی باقری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران گفت: در ماه مبارک رمضان، ماه نزول قرآن و رحمت و برکت الهی قرار داریم و باید از تمام لحظات این ماه ارزشمند استفاده شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد زینبیه نکا افزود: با توجه به موضوع پروتکل‌های بهداشتی برخی از مساجد تعطیل شده است؛ اما تمرکز برنامه‌های کانون‌های مساجد بر محور فضای مجازی است.

 

وی با اشاره به اینکه افزایش جذابیت حضور بچه‌‌ها در برنامه‌های مسجد از برنامه های مهم کانون های مساجد است؛ خاطر نشان کرد: این امر اکنون با توجه به سوق دادن برنامه ها به سمت فضای مجازی باید مورد توجه ویژه قرار گرفته و برای افزایش جذابیت در فضاهای مجازی و افزایش حضور بچه‌‌ها در برنامه‌های مجازی مسجد تلاش شود.

 

باقری گفت: کیفی سازی برنامه های مجازی در دوران کرونا، نیاز اصلی فعالیت های کانون های فرهنگی مساجد است و باید در این راستا تلاش شود.

 

وی افزود: تلاش داریم تا با ارائه برنامه هایی که با ذائقه جوانان و نوجوانان سازگار است و جذاب سازی برنامه های مسجد در فضای حقیقی و مجازی در جذب نسل جدید به مساجد و توجه به ارزش ها تلاش شود که انجام همه این امور نیازمند اعتبارات مناسب است که امیدواریم مسئولان در این راستا همراه کانون های مساجد باشند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا تصریح کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی برای مقابله با این بیماری، برنامه های کانون های مساجد در ماه مبارک رمضان سال جاری با استفاده از ظرفیت فضای مجازی برگزار می شود.

 

باقری با اشاره به برنامه های اجرایی این کانون در ماه رمضان افزود: توزیع غذای گرم، بسته‌های کمک معیشتی و افطاری ساده با تمرکز بر مناطق آسیب‌پذیر و برگزاری مسابقات فرهنگی و قرآنی در فضای مجازی و توجه به تلاوت روزانه قرآن از جمله برنامه‌‌های ویژ‌ه ماه رمضان کانون‌ فرهنگی- هنری مسجد زینبیه نکاست.

 

وی یادآور شد: برگزاری مسابقات کتابخوانی و مسابقات فرهنگی، تولید محتوا در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، مراسم سخنرانی و قرائت ادعیه ماه رمضان و غیره از دیگر برنامه های کانون زینبیه نکا در ماه مبارک رمضان است.

کد خبر 1049192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha