افزایش ۴۵ درصدی کرایه ‌ها متناسب با نرخ تورم است / ۵۵ هزار اصله نهال غرس شد

لطف اللهیان گفت: مجموعه شهرداری و اعضای شورای شهر در بررسی نرخ جدید کرایه اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها مباحث مختلف و کارشناسی را مورد توجه قرار دادند تا بالاخره با در نظر گرفتن شرایط کنونی مقرر شد تا افزایش ۴۵ درصدی در کرایه اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها اعمال شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اردبیل به نقل از روابط عمومی شهرداری اردبیل، «حمید لطف اللهیان» گفت: مجموعه شهرداری و اعضای شورای شهر در بررسی نرخ جدید کرایه اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها مباحث مختلف و کارشناسی را مطرح و مورد توجه قرار دادند تا بالاخره با در نظر گرفتن شرایط رانندگان و وضعیت اقتصادی مردم اردبیل، مقرر شد تا افزایش 45 درصدی در کرایه اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها اعمال شود.

 

شهردار اردبیل ضرورت توسعه، بهسازی و نگهداری ناوگان حمل و نقل عمومی و ارائه خدمات بهینه به مردم را یادآور شد و تصریح کرد: در سال‌های اخیر هم در تجهیز و هم تعمیر و نگهداری و بهره برداری اصولی از ناوگان حمل و نقل عمومی اقدامات مناسبی انجام شده و شاهد فعالیت‌های مثبت و رو به جلو هستیم.

 

این مقام مسئول از توسعه فضای سبز و زیباسازی شهر اردبیل در شاخه های مختلف در سال جاری خبر داد و گفت: در جهت ارتقای سیما منظر شهری، کاشت گل های فصلی همزمان با ایام عید نوروز آغاز و تا به امروز ادامه دارد و بیش از 80 میلیارد تومان برای توسعه فضای سبز، درختکاری، نهال کاری، کاشت درختچه‌ها و همچنین گل‌های فصلی در بودجه سال 1400 پیش بینی شده است.

 

لطف اللهیان در ادامه به آغاز کاشت نهال همزمان با روز درختکاری (15 اسفند) اشاره کرد و افزود: همچون سال های گذشته امسال نیز در بحث افزایش سرانه فضای سبز اردبیل مصمم هستیم و در سال جدید بالغ بر 55 هزار اصله نهال با درنظر گرفتن شرایط اقلیمی اردبیل، در مناطق مختلف اردبیل کاشته خواهد شد.

کد خبر 1049214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha