۱۷۱ بیمار سرطانی دیگر در دزفول واکسینه شدند

چگینی از تزریق دوز اول واکسن کرونا به گروه دوم بیماران سرطانی شهرستان دزفول خبر داد و گفت: ۱۷۱ بیمار بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) دزفول واکسن کرونا دریافت کردند.

«محمدرضا اسماعیل چگنی» در گفت‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دزفول اظهار کرد: در این دوره از واکسیناسیون بیماران سرطانی، ۱۷۱ بیمار بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) دزفول واکسن کرونا دریافت کردند.

 

رئیس بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) دزفول افزود: تزریق واکسن به دلیل رفاه حال بیماران، در محل بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) در محیطی استریل و ایمن توسط تیم واکسیناتور اعزامی از مرکز بهداشت شهرستان دزفول در ۲ نوبت صبح و عصر انجام گرفت.

 

وی تصریح کرد: این واکسیناسیون دومین مرحله واکسیناسیون بیماران سرطانی دزفول این بیمارستان بود و در دور اول نیز گروه اول این بیماران در دو دوز واکسینه شدند.

 

مدیر عامل انجمن حمایت از بیماران سرطانی دزفول در پایان با اشاره به اینکه واکسن‌های ترزیق شده مورد تایید وزارت بهداشت و درمان است یاد آور شد: خوشبختانه تاکنون هیچ گونه عوارض جدی ناشی از ترزیق واکسن به بیماران تحت پوشش گروه اول این بیمارستان گزارش داده نشده است.

 

گفتنیی است، بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) دزفول از بیمارستان های خیرساز دزفول است که در این بیمارستان کلیه خدمات به بیماران سرطانی به صورت رایگان انجام می‌گیرد.

 

کد خبر 1049370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha