احسان و نذر گوشت قربانی توسط کانون فرهنگی هنری امام جعفر صادق (ع) توزیع شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام جعفر صادق (ع) از توزیع احسان و نذر گوشت قربانی اهدایی از سوی خیرین در ماه عبودیت و بندگی خبر داد.

«یعقوب کمالی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: احسان و نذر گوشت قربانی اهدایی از سوی خیرین به همت اعضای کانون فرهنگی هنری امام جعفر صادق (ع) همزمان با ماه عبودیت و بندگی توزیع شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام جعفر صادق (ع) تصریح کرد: طبق سنت هر ساله گوشت قربانی به همت بچه های مسجد در ماه مبارک رمضان در اختیار اهالی روستا قرار گرفت.

 

وی ادامه داد: ویژه برنامه جزءخوانی قرآن کریم در مسجد جامع روستا از دیگر فعالیت های قرآنی همزمان با ماه میهمانی خدا است که به همت قاریان کانون اجرا می شود.

 

کمالی اضافه کرد: این برنامه های فرهنگی و قرآنی در راستای مشارکت اعضای این کانون در طرح «بهارانه فهما» است که امیدواریم بتوانیم جایگاه مناسب در بین کانون های مساجد کشور در اجرای برنامه های مختلف داشته باشیم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام جعفر صادق (ع) افزود: البته به دلیل شیوع بیماری کرونا در تمامی برنامه های اجرایی پروتکل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی رعایت می شود تا بتوانیم به منویات مقام معظم رهبری در خصوص اجرای دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا عمل کنیم.

 

کد خبر 1049480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha