ادارات استان ایلام  ۳۷ میلیارد ریال به شرکت گاز بدهکار هستند

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با بیان اینکه هم اکنون ۹۵۹ واحد صنعتی استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند، گفت: ادارات استان ایلام ۳۷ میلیارد ریال به شرکت گاز بدهکار هستند.

«عباس شمس اللهی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام اظهار کرد:  ادارات استان مبلغ ۳۷ میلیارد ریال به شرکت گاز بدهکار هستند که در صورت پرداخت می توان بسیاری از مشکلات توسعه گازرسانی به روستاهای باقیمانده را برطرف کرد.

 

وی با بیان اینکه عمده ترین بدهکاران شرکت گاز استان، شرکت پتروشیمی ایلام و کارخانه سیمان ایلام با بدهی بیش از ۳۲۰ میلیارد ریال هستند و متاسفانه تاکنون نسبت به پرداخت یا کاهش میزان بدهی خود اقدام نکرده اند.

 

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام یادآور شد:  هم اکنون ۹۵۹ واحد صنعتی استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند،سال گذشته ۱۸۳ واحد صنعتی، نصب ۱۳ ایستگاه میترینگ، ۶۱ کیلومتر اجرای خط تغذیه و شبکه برای صنایع اجرا شد که این میزان عملیات گازرسانی به صنایع به عنوان یک رکورد ثبت شده است.

 

شمس اللهی، همچنین از گازرسانی به کلیه شهرهای استان ایلام تا پایان دولت خبر داد و گفت: تاکنون ۲۶ شهر استان گازدار شده و تنها شهر پهله در دست اقدام است که عملیات اجرایی این شهر نیز تا پایان کار دولت فعلی به اتمام می رسد.

 

وی  خاطرنشان کرد: مطالعه، طراحی و اجرای گازرسانی به سه درصد روستاهای باقیمانده استان در سال ۱۴۰۰ در دستور کار قرار می گیرد.

کد خبر 1049494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha