خروج از وضعیت حاد کرونایی نیازمند همکاری همه اقشار است

ندایی با اشاره به اینکه شیوع بیماری کرونا در پیک چهارم خطرناک تر از گذشته است، گفت: خروج از وضعیت حاد کرونایی نیازمند همکاری همه اقشار است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اردبیل به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، «بهروز ندایی» در جلسه ستاد طرح شهید سلیمانی، گفت: وضعیت استان اردبیل در خصوص شیوع بیماری کرونا حاد بوده و تعداد بستری ها بالا رفته که این امر نیازمند مشارکت و همکاری بیش از پیش مردم، کادر درمان و مسئولان است.

 

معاون سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل بیان کرد: لازم است کسانی که تست کرونای آن ها با وضعیت قابل تحمل مثبت شده، شرایط قرنطینه خانگی را رعایت کنند.

 

ندایی اظهار داشت: وضعیت افراد قرنطینه در منزل نیز به صورت مرتب از سوی کادر درمان و نیروهای طرح سردار سلیمانی رصد می شود.

 

این مقام مسئول تصریح کرد: محدودیت های کرونا تا زمان خروج از وضعیت قرمز ادامه دارد و در این مدت از ورود و خروج به استان جلوگیری می شود.

 

در ادامه این جلسه، سردار «جلیل بابازاده» فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل، افزود: با توجه به شرایط خاص  کرونایی که آسیب ملی محسوب می شود، بسیج هم در کنار مسئولان و مردم تا زمان خروج از این وضعیت همکاری می کند.

 

«شهرام حبیب زاده» هم با تاکید بر جدی گرفتن استفاده از ماسک در همه مکان ها، خاطر نشان کرد: خانواده باید مانند استفاده از لباس در هنگام خروج از منزل ماسک استفاده کنند و از برداشتن ماسک پرهیز کنند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان اردبیل عنوان کرد: در خصوص قرنطینه خانگی هم، افراد مبتلا و تحت قرنطینه، ۱۴ روز در خانه بمانند.

کد خبر 1049502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha