لوح های تقدیر دانش آموزان شرکت کننده در جشنواره مدهامتان به صورت پست ارسال شد

خسروجردی با اشاره به اهمیت برپایی ویژه برنامه های قرآنی در ایام ماه مبارک رمضان گفت: لوح های تقدیر دانش آموزان شرکت کننده در جشنواره مدهامتان به صورت پست ارسال شد.

« علیرضا خسروجردی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص روند فعالیت کانون فرهنگی هنری مسجد جامع رجایی شهر کرج در شرایط کرونا گفت: مسجد به دلیل وضعیت قرمز کرونا با محدودیت های جدی مواجه است با وجود این روند فعالیت های مسجدی و فرهنگی تعطیل نیست. 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد جامع رجایی شهر کرج افزود: در راستای اجرای برنامه های فرهنگی و قرآنی در ماه رمضان لوح های تقدیر دانش آموزان شرکت کننده در جشنواره مدهامتان به صورت پست ارسال شد.

 

وی با اشاره به اهمیت گفتمان مسجدی در راستای بهره مندی از راهبرد فعالیت در مساجد بیان کرد: تحقق بیانیه گام دوم انقلاب یکی از بسترهای گفتمانی در جهت روند فعالیت های مسجد جامع رجایی شهر کرج با هدایت امام مسجد است.

 

خسروجردی بیان کرد: ظرفیت سازی و تقویت اندیشه فکری و مبنایی نوجوانان و جوانان با محوریت مسجد در قالب فعالیت کتابخانه عمومی، طرح شنبه های با کتاب، نشست های هم اندیشی و ... از دیگر فعالیت های کانون فرهنگی هنری مسجد جامع رجایی شهر کرج است. 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد جامع رجایی شهر کرج خاطرنشان کرد: ثبت نام در طرح بهارانه فهما و درج فعالیت ها در قالب رواق نور در سامانه بچه های مسجد از دیگر فعالیت هایی است که کانون فرهنگی هنری مسجد جامع رجایی شهر کرج در دست اقدام دارد. 

 

 

کد خبر 1049514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha