۳۷نفر  در بیمارستان دره شهر بستری هستند

محمدنژاد با بیان اینکه محدودیت‌های فعالیت صنوف و مشاغل همچنان پا برجا است، گفت: در حال حاضر ۳۷نفر در بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) بستری هستند.

«کیانوش محمدنژاد» در گفت و گو خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: کل مبتلایان شهرستان ۲ هزار و 401نفر بوده که از این میزان 721نفر درفروردین ماه به کرونا مبتلا شده اند.

 

وی تصریح کرد: باتوجه به اینکه شهرستان دره شهر ۲ شهرستان آبدانان و بدره را پوشش می دهد، این موضوع سبب شده که تعداد افراد بستری در این شهرستان بیشتر شود.

 

فرماندار دره شهر گفت: بر اساس تصمیم ستاد ملی واستانی مقابله با کرونا  محدودیت‌هایی در فعالیت صنوف و مشاغل همچنان پا برجا است.

 

رئیس ستاد کرونا شهرستان دره شهر ضمن تقدیر از اصناف و بازاریان این شهرستان، ابراز کرد: محدودیت های اعمال شده تا تغییر شرایط پابر جا است و انتظار داریم همه اصناف همکاری لازم را داشته باشند چرا که سلامت شهروندان در اولویت کاری اعضای ستاد است.

 

فرماندار دره شهر خاطرنشان کرد: 36 تیم همیاران سلامت در روستاها باهمکاری دهیار، خانه بهداشت روستا و بسیج روستا تشکیل شده که با همکار بخشداران مراسمات عزا وعروسی مدیریت  می کنند.

 

کد خبر 1049543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha