محافل دانش آموزی انس با قرآن در بستر شبکه «شاد» مازندران برگزار شد

تنها با بیان اینکه محافل انس با قرآن با عنوان «زيبايی‌هاي بي پايان» از سوی دارالقرآن‌های آموزش و پرورش شهرستان های بابل و نكا و ناحیه يك ساري، در شبكه شاد برگزار شد، گفت: قاری بين‌المللي استاد«سيدجواد حسيني» نیز در این ویژه برنامه رمضان تلاوت داشتند.

«محمود تنها»در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، با بیان اینکه برنامه های ماه مبارک رمضان اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران امسال همانند سال گذشته از طریق شبکه شاد درحال اجراست، اظهار کرد: برپایی محافل انس با قرآن با عنوان «زيبايی‌هاي بي پايان» نمونه ای از این برنامه های رمضانی است.

 

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش‌وپرورش مازندران افزود: از سوی دارالقرآن‌های آموزش و پرورش شهرستان های بابل و نكا و ناحیه يك ساري، سه محفل انس با قرآن کریم با عنوان «زيبايی‌هاي بي پايان» در بازه زمانی ١-٣ارديبهشت ماه در این سه شهر در بستر شبكه شاد برگزار شد.

 

وی بیان کرد: در این محافل معنوی و نورانی که با هدف انس با قرآن و آشنایی هرچه بیشتر دانش آموزان با کلام الهی و ترویج فرهنگ قرآنی برگزار شد، منتخبين قرآني اين شهرستان‌ها آیاتی چند از کلام الله مجید را تلاوت کردند.

 

تنها با بیان اینکه مازندران یکی از استان‌های کشور است كه به سبب عجین  بودن کودکان و نوجوانان این ديار با قرآن کریم شاهد حضور چشمگیر دانش آموزان در برنامه‌های قرآنی سراسر این استان هستیم، یادآورشد: علاوه بر اجرای برنامه‌های دانش‌آموزان، قاری بين‌المللي استاد«سيدجواد حسيني» نیز به تلاوت قرآن پرداخت و همزمان از طريق بستر شبكه شاد ساعت١٨هرسه روز پخش شد.

وی با بیان اینکه در شهرستان نکا دانش آموز«محمدرضا راستگو» نفر برتر مسابقات استانی تلاوت تربیت حکیمانه و نفر برتر مسابقات بین المللی حفظ طلاب جهان اسلام«محمد لائینی» در بستر شبکه شاد تلاوت قرآن کریم داشتند، گفت: همزمان با محفل انس با قرآن شهرستان بابل، گروه تواشیح و همخوانی حمد نیز اجرای تحسین برانگیزی در شبکه شاد داشتند.

 

کد خبر 1049557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha