برگزاری جشن میلاد کریم اهل بیت(ع) در مسجد امام علی(ع) به همت کانون

قلعه از برگزاری جشن میلاد با سعادت کریم اهل بیت، حضرت امام حسن مجتبی(ع) در مسجد امام علی(ع) خبر داد.

«مجید قلعه» ضمن تبریک به مناسبت ماه مبارک رمضان به برنامه های کانون شهید کاوه نبیری در این ماه پر خیر و برکت اشاره کرد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، گفت: تمامی برنام های این کانون در فضای باز و با رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی برگزار می شود.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید کاوه نبیری، مسجد امام علی(ع) افزود: برگزاری مراسم مناجات خوانی از برنامه های هر شب این کانون است که از ساعت 10 تا 12 با حضور اعضای کانون در فضای باز مسجد برگزار می شود.

 

وی همچنین ادامه داد: برگزاری برنامه های شب های قدر از دیگر برنامه های ماه مبارک رمضان کانون است که برای برگزاری این برنامه ها نیز برنامه ریزی های دقیق به منظور حفظ سلامت عزاداران اندیشیده شده است.

 

قلعه برپایی جزء خوانی قرآن کریم را از دیگر برنامه های این کانون دانست و بیان کرد: این محفل نورانی نیز هر روز یک ساعت قبل از نماز مغرب و عشا با حضور اعضای کانون و نمازگزاران برگزار می شود.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید کاوه نبیری، مسجد امام علی(ع)  همچنین به برگزاری مراسم جشن میلاد کریم اهل بیت، حضرت امام حسن مجتبی(ع) اشاره کرد و گفت: این مراسم نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی در یکشنبه 5 اردیبهشت ساعت 22 در مسجد امام علی(ع) به همت کانون برگزار می شود.

 

وی افزود: اجرای گروه سرود نجوا، اجرای گروه سرود سماء و مدیحه سرایی حسین عیدی و اجرای یاسر جمشیدی از خوانندگان خوب استان و کشور از جمله برنامه های این جشن است و مراسم مذکور با حضور عموکمال مجری کودک استان، استند آپ محمد احمدلو و اجرای  امید کریمی برگزار می شود.

کد خبر 1049645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha