برگزاری همایش بین‌المللی قرآن و علوم شناختی خرداد ماه ۱۴۰۰

همایش بین‌المللی قرآن و علوم شناختی به همت به همت گروه معرفت‌شناسی پژوهشکده حکمت و دین‌پژوهی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی خردادماه سال ۱۴۰۱ برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، فراخوان مقاله همایش بین‌المللی قرآن و علوم شناختی منتشر شد. این همایش به همت گروه معرفت‌شناسی پژوهشکده حکمت و دین‌پژوهی پژوهشگاه و همکاری برخی نهادها و موسسات علمی داخلی و خارجی برگزار خواهد شد.
محورهای اصلی این همایش بین‌المللی شامل: هوش مصنوعی و قرآن، فلسفه ذهن و قرآن، انسان‌شناسی شناختی و قرآن، روان‌شناسی شناختی و قرآن، عصب‌شناسی شناختی و قرآن، زبان‌شناسی شناختی و قرآن، علوم رایانه‌ای و قرآن و زبان‌شناسی رایانشی و قرآن است.

 

 


گفتنی است مقالات این همایش به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی پذیرفته می‌شود. لازم به یادآوری است که مهلت ارسال چکیده مقالات تا تاریخ ۳۰ شهریور ماه سال جاری بوده و مهلت ارسال اصل مقالات ۳۰ دی ماه سال جاری است.

علاقمندان می‌توانند جهت اطلاعات بیشتر به نشانی دبیرخانه همایش واقع در: قم، بلوار ۱۵ خرداد، کوی شهید میثمی، پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی مراجعه نموده و یا با شماره تلفن: ۰۹۱۲۷۳۷۰۷۵۹  تماس حاصل نمایند.
نشانی وبگاه رسمی دبیرخانه همایش بین‌المللی قرآن و علوم شناختی نیز www.iict.ac.ir است.
قابل توجه آنکه زمان برگزاری همایش بین‌المللی قرآن و علوم شناختی خردادماه سال ۱۴۰۱ می‌باشد.

کد خبر 1049651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha