مراکز نیکوکاری مازندران بیش از ۱۰۰میلیارد تومان جذب درآمد داشتند

حجت الاسلام عالیشاه با بیان اینکه بیش از ۳۰۰ مرکز نیکوکاری در مازندران با هدف تسهیل امور اداری و خدمت رسانی به مددجویان ایجاد شد، گفت: مراکز نیکوکاری استان سال گذشته بیش از ۱۰۰میلیارد تومان جذب درآمد داشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام «بشیرعالیشاه» امروز(5اردیبهشت) در جمع مسئولان مراکز نیکوکاران چمستان ضمن تقدیر از اقدامات فعالان در این مراکز بیان کرد: خرسندیم که خداوند باری دیگر فرصت داد تا در ماه مبارک رمضان بتوانیم به مردم خدمت کنیم، استفاده از ظرفیت این مراکز در مسیر رفع مشکلات نیازمندان مثمر ثمر بود.

 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران با بیان اینکه بیش از ۳۰۰ مرکز نیکوکاری در مازندران ایجاد شد، افزود: برنامه ما در این ماه هدفمند است امسال برای بار اول برنامه تقدیر از عوامل مراکز نیکوکاری را در دستور کار قرار دادیم، سال قبل توفیق جذب صد در صدی اعتبارات در حوزه‌های مختلف را داشتیم.

 

حجت الاسلام عالیشاه با اشاره به اینکه مراکز نیکوکاری استان سال گذشته بیش از ۱۰۰میلیارد تومان جذب درآمد داشتند، گفت: در بحث مشارکت‌های مردمی با وجود شیوع کرونا ویروس افزایش صد در صدی کمک‌های مردمی را شاهد بودیم. در سال ۱۴۰۰، بر اساس ۱۹ محور برای خدمت‌رسانی به خانوارها حرکت خواهیم کرد، با توجه به شعار سال در بحث مانع‌زدایی باید گام موثر برداریم.

 

وی تاکید کرد: باید تلاش کنیم هم امداد و هم خانواده متعالی داشته باشیم و تحویل جامعه بدهیم در این مسیر همه باید متحد باشیم، وظایف مشخص است هر جایی که با هم حرکت کردیم نتیجه گرفتیم، این نهاد دیگر کار جزیره‌ای نمی‌کند، خدمت در این نهاد مختص مددجویان نیست این تفکرات باید کنار برود نیازمندی‌های مردم این استان زیاد است.

 

حجت الاسلام عالیشاه با بیان اینکه سیاست امداد توانمندسازی مددجویان است، اظهار کرد: البته هر کسی که زمینی دارد باید اشتغالی ایجاد کند به خصوص در بحث ماهیگیری می‌توانیم مانور داده و کاری کنیم هر کس نان بازوی خودش را بخورد، پشتیبانی توسط این نهاد صورت می‌گیرد.

 

وی با بیان اینکه ما ۸۳ هزار خانوار تحت پوشش امداد مازندران هستند و از خدمات این نهاد بهره مند می شوند، افزود: مازندران در حوزه مددجویان امداد بیش از ۴ هزار نیازمند مسکن دارد، فقر مردم استان زیر لوای سبز مازندران پنهان شده است.

کد خبر 1049692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha