توجه به سواد رسانه ای از انحراف افکار رسانه ای جلوگیری می کند

پیرسبزی وظیفه رسانه ها را اطلاع رسانی و شفاف سازی دانست و گفت: توجه به سواد رسانه ای از انحراف افکار رسانه ای جلوگیری می کند .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «محمدعلی پیرسبزی» امروز در نشست با تعدادی از اعضای خانه مطبوعات استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: حضور و فعالیت رسانه در هر شرایط ضروری است، چرا که ما وظیفه آگاهی بخشی، اطلاع رسانی و شفاف سازی را در همه مسائل را بر عهده داریم.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: برنامه هایی که برای سرعت بخشی و کیفیت بخشی اثرگذار است باید از جانب سازمان ها و نهادها برنامه ریزی و حمایت شود، چرا که در این شرایط سخت کرونایی نیازمند اطلاع رسانی مستمر هستیم و باید در کنار کادر سلامت به عنوان قلب تپنده اطلاع رسانی و آگاهی بخشی باشیم تا زحمات آنان پاس داشته شود.

 

وی یادآور شد: برای اطلاع رسانی و اثر بخشی خبر لازم است که دوره های سواد رسانه ای برگزار شود تا شایعات بی منبع و غیر واقعی تبدیل به خبر نشده و باعث انحراف افکار شود.

  

پیرسبزی گفت: مهم ترین بحث در این مقطع زمانی موضوع سلامتی مردم و  وضعیت کرونا همچنین طرح واکسیناسیون است که باید مورد توجه رسانه ها قرار گیرد.

کد خبر 1049693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha