سایت اقتصاد هنر پیرو فرمایشات رهبری راه اندازی می شود

شجاعی طباطبایی با بیان اینکه حضرت آیت الله خامنه ای سالهاست شعارهای سال را در مورد اقتصاد و حمایت از تولیدات داخلی انتخاب می کنند، گفت: پیرو فرمایشات ایشان با هدف حمایت از تولید داخلی سایت اقتصاد هنر را راه اندازی می کنیم.

«سید مسعود شجاعی طباطبایی» از راه اندازی سایت اقتصاد هنر به خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان خبر داد و گفت: یکی از مباحث جدی که امسال پیگیر هستیم، اقتصاد هنر است که سایت آن طراحی و آماده شده و کارها نیز بارگزاری شده است. بعد از ماه مبارک رمضان کلید آن را خواهیم زد. هم به شکل فیزیکی کارها روی دیوار می رود و هم به شکل مجازی آثار را با درج قیمت ها داریم و عزیزان می توانند آثار را ببینند و خریداری کنند.

 

مدیر مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری با بیان اینکه سایت اقتصاد هنر پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری راه اندازی می شود، عنوان کرد: با توجه به اینکه حضرت آیت الله خامنه ای سالهاست شعارهای سال را در مورد اقتصاد و حمایت از تولیدات داخلی انتخاب می کنند، ما نیز با هدف حمایت از تولید داخلی سایت اقتصاد هنر را راه اندازی می کنیم.

 

این کاریکاتوریست و گرافیست که مدیریت خانه کاریکاتور ایران، سر دبیر مجله ایران کارتون و مدیر مسئول مجله کیهان کاریکاتور را در کارنامه کاری خود دارد،اظهار داشت: یکی از مباحث خیلی جدی ما حمایت از تولید آثار هنری است. هنرمندان بسیار بسیار پر توان و مطرحی داریم که متاسفانه دیده نمی شوند. باید شرایطی برای شناسایی و معرفی آنها به جامعه هنری فراهم کنیم؛ ضمن اینکه باید بستری فراهم کرد تا آثار این عزیزان در معرض نمایش قرار گیرد و به فروش برسد، در این صورت کمکی به معیشت هنرمندان می شود. سایت هنر اقتصاد کمک موثری به دیده شدن هنرمندان و فروش آثار آنها خواهد کرد.

 

 

 

کد خبر 1049709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha