جریمه بیش از ۱۸هزار خودروی ناقض محدودیت‌های تردد شبانه در قزوین

فرخزاد گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۸ هزار و ۶۶ خودروی ناقض محدودیت‌های تردد شبانه در استان قزوین جریمه شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، «علی فرخزاد» بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۷ هزار و ۸۴ خودرو ۲۰۰ هزار تومان جریمه شده اند و  ۶۳۶ خودرو، ۵۰۰ هزار تومان و ۹۴۶ دستگاه خودرو هم به میزان یک میلیون تومان جریمه شدند.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین ادامه داد: در حال حاضر خودروهای  پلاک‌های بومی حق خروج از شهرهای قرمز را ندارند و در صورت ضرورت با کسب مجوز تردد از فرمانداری‌ها می‌توانند از شهر خارج شوند.

 

وی افزود: بر اساس دستورالعمل ‌های ابلاغ شده از سوی ستاد ملی پیشگیری و مقابله با کرونا، در حال حاضر ورود تمام خودروهای پلاک غیربومی به این استان ممنوع است.

 

فرخزاد اعلام کرد: محدودیت های  تردد از ساعت ۲۲ تا سه بامداد در همه شهرها با هر نوع رنگبندی ممنوع است و دوربین‌های نظارتی نسبت به ثبت مشخصات رانندگان متخلف نظارت کامل را دارند و لازم است فرمانداران با سختگیری و حساسیت بیشتر نسبت به صدرو مجوزهای تردد  در مواقع اضطراری اقدام کنند.

 

وی تصریح کرد: صدور مجوز تردد تنها در مواقع ضروری امکان پذیر است، فرمانداری و راهنمایی و رانندگی باید در این خصوص دقت نظر داشته باشند و براساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا استان خودروهای که سه بار اعمال قانون شدند به پارکینگ فرستاده خواهند شد.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین یادآور شد: روند بیماری در استان و سایر شهرها صعودی است و تا شرایط عادی باید مصوبات ستاد کرونا به طور کامل اجرا شود.

کد خبر 1050753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha