افزایش ۲ برابری حوزه های امتحانی در قزوین

جلیلوند گفت: در سال های گذشته ۶۵ حوزه امتحانی داشتیم که در سال جاری این تعداد ۲ برابر افزایش یافته تا بتوانیم پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی را داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «علیرضا جلیلوند» شب گذشته (یکشنبه 5 اردیبهشت) در گفتگوی ویژه خبری شبکه قزوین در خصوص نحوه برگزاری امتحانات دانش آموزان بیان کرد: آزمون پایه های نهم و دوازدهم به صورت حضوری برگزار می شود و در سایر پایه ها آزمون به صورت غیرحضوری برگزار خواهد  شد.

 

رئیس اداره سنجش و ارزشیابی تحصیلی آموزش و پرورش استان قزوین ادامه داد: در پایه نهم 18 هزار دانش آموز و در پایه دوزادهم 10 هزار و 850 دانش آموز مشغول تحصیل هستند.

 

وی عنوان کرد: بازه زمانی امتحانات دانش آموزان در نوبت دوم از 27 اردیبهشت ماه آغاز و تا 24 خرداد ماه ادامه دارد.

 

جلیلوند اعلام کرد: با توجه به شرایط موجود جلسات مختلفی برگزار شده است تا پروتکل های بهداشتی در برگزاری امتحانات رعایت شود و با افزایش تعداد حوزه ها سعی شده تا این فاصله گذاری اجتماعی مو رد توجه قرار گیرد به طوری که در سال های گذشته 65 حوزه امتحانی داشتیم که در سال جاری این تعداد 2 برابر افزایش یافته تا بتوانیم پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی را داشته باشیم.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: حذفیات فصول و بخشی از کتاب ها به مدارس اعلام شده و سوالات در تمامی دوره های تحصیلی بر مبنای شرایط موجود طراحی شده است.

کد خبر 1050759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha