گفتمان انقلابی و تکیه بر توان داخلی راه حل مشکلات اقتصادی است

حجت الاسلام صفدری با اشاره به اهمیت تکیه بر توان داخلی گفت: گفتمان انقلابی و تکیه بر توان داخلی راه حل مشکلات اقتصادی است.

« حجت الاسلام صفدری» با اشاره به اهمیت جریان انتخابات و حضور حداکثری مردم به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: آنچه امروزه به عنوان اولویت و فوریت در جامعه وجود دارد، بحث ثبات و امنیت اقتصادی است. 

 

امام جمعه شهر هشتگرد افزود: گفتمان انقلابی و تکیه بر توان داخلی راه حل مشکلات اقتصادی است؛ گفتمانی که به جای اتکا به توانمندی ها و پتانسیل نیروهای داخلی به بیگانگان رو کند به نتیجه نمی رسد. 

 

 

وی اظهار کرد: تأمین حداقل های معیشتی مهم ترین مسئله ای است که امروزه عامه مردم به آن نیازمند هستند و ضروری است راهکارهای اقتصادی در این خصوص اندیشیده شود. 

 

حجت الاسلام صفدری با اشاره به اینکه گفتمان انقلاب در انتخابات پاسخگوی پرسش های افکار عمومی مردم باید باشد ادامه داد: برای این منظور راهکار اصلی ارتباط نزدیک با مردم با هدف درک بهتر مشکلات آنان است. 

 

امام جمعه شهر هشتگرد خاطرنشان کرد: بهره مندی از ظرفیت های عظیم داخلی به منظور رفع مشکلات از جمله مسائل قابل توجهی است که باید همواره متولیان امر به آن توجه داشته باشند. 

 

 

 

کد خبر 1050764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha