تزریق واکسن کرونا به ۶۲ جانباز بالای  ۵۰ درصد

مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شیروان گفت: واکسن کرونا به ۶۲ نفر از جانبازان بالای ۵۰ درصد این شهرستان تزریق شد.

«رمضانعلی رازقی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: واکسن کرونا به 62 نفر از جانبازان بالای 50 درصد این شهرستان تزریق شده که این موضوع برای سایر ایثارگران هم در حال پیگیری است تا در اسرع وقت تهیه شود.

 

مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شیروان از انجام هماهنگی‌ها مسئولان بنیاد شهید کشور با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای تزریق واکسن کرونا به گروه‌های حساس جامعه ایثارگری خبرداد.

 

رازقی عنوان کرد: ترجیحا کوشیدیم این واکسن‌ها در منازل ایثارگرانی که بیماری زمینه‌ای داشتند، جانبازان شیمیایی و بالای ۵۰ درصد بودند یا از خانواده معظم شهدا که دچار کهولت سن هستند، تزریق شود تا مشکلاتی در تردد آن ها ایجاد نشود. 

 

وی بیان کرد: از زمان شیوع کرونا تاکنون توزیع ماسک، موادضدعفونی کننده و سایر اقلام جهت پیگشیری از شیوع این ویروس بین جامعه ایثارگری این شهرستان انجام شده است.

 

وی تصریح کرد: شهرستان شیروان در دوران دفاع مقدس 637 شهید و هزار و 500 جانباز تقدیم نظام کرده و هم اکنون 101 آزاده دارد.

 

در مرحله اول تزریق واکسن کرونا، کادر درمان مرتبط با بیماران کرونائی، سالمندان مستقر در آسایشگاه ها و جانبازان شیمیائی و بالای 50 درصد قرار دارند و سالمندان بالای 65 سال در دسته بندی های سنی مختلف و افراد مبتلا به بیماری های زمینه ای واکسن کرونا را دریافت می کنند.

 

 

کد خبر 1050835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha