بار امنیتی و قوم گرایی نباید در تعیین صلاحیت ها بالا برده شود

جمالی با بیان اینکه، در تعیین صلاحیت ها بار امنیتی و قوم گرایی نباید بالا برده شود، گفت: فضای جامعه پس از اعلام نهایی نامزدهای تایید صلاحیت ‌شده به سمت انتخاباتی ‌شدن می رود و بر ضرورت اجماع و مشارکت سیاسی مردم بیش از پیش تاکید دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «احد جمالی» امروز (۶ اردیبهشت) در نشست ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: مشارکت مردم در انتخابات ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ اولویت نخست است.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسئله مشارکت یک استراتژی و منزلت بین المللی برای جمهوری اسلامی است و دنیا چشم به این مسئله دوخته و تاکید مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری بر این مهم است.
 

وی تاکید کرد: انتخابات سرمایه ملی و اجتماعی کشور بوده و تاثیر سرمایه اجتماعی بر رفتارهای انتخاباتی قطعا باعث همبستگی ملی می شود.
 

جمالی با بیان اینکه، در تعیین صلاحیت ها بار امنیتی و قوم گرایی نباید بالا برده شود، ادامه داد: فضای جامعه پس از اعلام نهایی نامزدهای تایید صلاحیت ‌شده به سمت انتخاباتی ‌شدن می رود و بر ضرورت اجماع و مشارکت سیاسی مردم بیش از پیش تاکید دارد.
 

دبیر ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه، در همه مراحل و اجرای انتخابات ریل قانون است، تصریح کرد: جلب اعتماد مردم این سرمایه اجتماعی در عرصه سیاسی، حرکت بر مسیر قانون و رعایت قانون است.
 

وی با بیان اینکه در شرایط کرونایی توجه به تبلیغات در فضای مجازی مورد تاکید است، افزود: برای بسترسازی لازم در زمان تبلیغات انتخابات ۲۸ خردادماه تمهیدات لازم اندیشیده شود.
 

جمالی یادآور شد: تصمیم نهایی در خصوص الکترونیکی بودن انتخابات در ستاد مرکزی صورت می گیرد و تامین امکانات، تجهیزات و بالگرد مورد تاکید بوده و برنامه ریزی لازم صورت گرفته است. 
 

گفتنی است در این نشست، مسئولین کمیته های ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد آخرین اقدامات صورت گرفته در استان را بر طبق برنامه زمان بندی شده اعلام کردند.

کد خبر 1050914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha