برگزاری پویش ضیافت همدلی به منظور مرتفع نمودن نیاز های اساسی جامعه

مظفری، گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان پویش ضیافت همدلی به منظور مرتفع نمودن نیاز های اساسی و مشکلات اقتصادی جامعه هدف بهزیستی در حال برگزاری است.

مولود مظفری رئیس اداره بهزیستی شهرستان روانسر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: پویش ضیافت همدلی از اول ماه مبارک رمضان آغاز و تا قبل از عید سعید فطر ادامه دارد.

 

وی با اشاره به هدف از برگزاری پویش ضیافت همدلی ، خاطر نشان کرد: پرداخت کمک هزینه ازدواج ، پرداخت کمک هزینه درمان ،تهیه و تامین بسته های معیشتی،تهیه و تامین بسته های بهداشتی ،داروئی ودرمان وتهیه و تامین جهیزیه و ازدواج برای مددجویان تحت حمایت  از مهمترین اهداف این پویش برشمرد.

 

مظفری تصریح کرد: مردم خیر و نوع دوست شهرستان می توانند با پیوستن به این پویش جهت همدلی با افراد نیازمند و تحت حمایت بهزیستی کمک کنند.

 

 رئیس اداره بهزیستی شهرستان روانسر تصریح کرد: خیرین می توانند کمک های نقدی خودرا به شماره حساب مشارکت های مردمی ir۳۸۰۱۰۰۰۰۴۱۵۶۰۳۴۵۴۱۵۸۵۳۴۸ پرداخت و  کمک های غیر نقدی خودرا به دفتر مشارکت های مردمی مستقر در اداره  بهزیستی این شهرستان تحویل دهند.

 

وی گفت:  رسانه‌ها باید  رسالت خود را در تبلیغات، فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی در این زمینه اجرایی کنند و نیکوکاران را برای مشارکت گسترده و فعال در این پویش، دعوت کنند.

 

مظفری در پایان گفت: امیدواریم امسال نیز به لطف خداوند و با مشارکت مردم خیر شهرستان، بتوانیم بخش عظیمی از تنگناهای معیشتی و مالی مدد جویان را رفع کنیم.

 

 

کد خبر 1050947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha