راه اندازی سامانه ثبت نام بانک اطلاعاتی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه گلستان

کشمیری از راه اندازی سامانه ثبت نام بانک اطلاعاتی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه گلستان با ابتکار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «عادله کشمیری» عصر امروز (دوشنبه 6 اردیبهشت) در آیین رونمایی از سامانه ثبت نام بانک اطلاعاتی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان گلستان اظهار کرد: راه اندازی این سامانه یک آرزوی دیرینه برای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است و امیدواریم که در راستای ماموریت ها و اهداف سازمانی فرهنگ و ارشاد اسلامی برنامه ریزی مناسبی پس از این اتفاق خوب رقم بخورد و بتوانیم خدمات مطلوبی را به جامعه فرهنگی، هنری و رسانه ای استان ارائه کنیم.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ادامه داد: تعدادی از مخاطبین ما در حال حاضر هنر کارت دریافت کردند و با ثبت نام در این سامانه عضویت در صندوق بیمه هنر، بیمه تکمیلی و حمایت های بلاعوض و اخذ مجوزهای فرهنگی، هنری و رسانه ای یکپارچه و تسهیل می شود.

 

کشمیری یادآور شد: امیدواریم با راه اندازی این سامانه بتوانیم خدمات یکسانی را ارائه کنیم، هدف ما با راه اندازی این سامانه این است که بتوانیم در گستره بیشتری از هنرمندان، فعالات فرهنگی و رسانه ای ارائه خدمات دهیم.

 

وی افزود: تلاش کردیم که در آستانه ماه مبارک رمضان به اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه کمک کنیم ولی به دلیل عدم دسترسی به اطلاعات جامع همکاران فرهنگی، هنری و رسانه ای این مهم محقق نشد و قطعا با راه اندازی این سامانه برخورداری اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه عادلانه تر رقم خواهد خورد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: در صفحه اصلی سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به نشانی golestan.farhang.gov.ir می توانند از طریق لینک ورود به «سامانه ثبت نام بانک اطلاعاتی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه» اهالی فرهنگ و هنر و رسانه نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

 

کشمیری بیان کرد: پس از ثبت نام باید اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه کد رهگیری را نزد خود برای ویرایش و ارسال اطلاعات جدید نگهداری کنند.

 

 

 

کد خبر 1050966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha